1 min. doba čtení

Brand

Brand, v překladu značka, je jméno, specifický symbol, logo, které odlišují jednoho konkurenta na trhu od druhého. Různými formami se snaží od sebe diferencovat, a takto vyniknout na trhu mezi ostatní konkurencí.

Brand, v překladu značka, je jméno, specifický symbol, logo, které odlišují jednoho konkurenta na trhu od druhého. Různými formami se snaží od sebe diferencovat, a takto vyniknout na trhu mezi ostatní konkurencí. Efektivní a kvalitní využití značky může pomoci k vyššímu prodeji. Firmy využívají různé strategie budování svých značek, které se týkají různých aspektů podnikání. Ať už jde o samotný název společnosti, nebo jejích produktů, které se snaží vytvořit tak, aby se daly snadno rozlišit. Právě prostřednictvím snadné rozlišitelnosti komunikují velmi jednoduše komplexní odkazy a mají silný emocionální náboj, díky kterému přitahují pozornost, ať už zákazníků, nebo i médií. V dnešní době mají značky velmi silnou roli, protože se stávají symboly, například ekonomickými či politickými.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+