Anchor text je hypertextový odkaz, který je součástí textu a obvykle je zvýrazněný modrou barvou. Dá se na něj kliknout a tím přesměruje návštěvníka na jiné místo na stránce, na úplně jinou stránku, nebo může otevřít nějaký soubor. Tyto linky berou do úvahy vyhledávače, aby zjistily, o čem je stránka. Pokud je jich v textu příliš mnoho, vyhledávač to může označit jako škodlivý obsah a následně stránku penalizovat. Může mít různé formy, může to být například shodné slovo s tím, na co odkazuje, může to být označení brandu, celý link na stránku, ale také různá generické označení jako například „klikněte sem“ nebo odkazy ve formě obrázků. Odkaz, který je úspěšný v SEO, by měl splňovat několik podmínek, měl by bát výstižný a krátký, relevantní a specifický pro to, na co odkazuje.
50 % úspěchu firmy má v rukou zákazník. Průzkumem trhu je získáte na svou stranu
Prakticky v každé oblasti života, jako je např. medicína, stavebnictví, chemie, fyzika nebo potravinářství, jsou výzkumníci bohy. Z jejich neúnavné zvědavosti a bádání pramení průlomové léky, inovace a odpovědi na „velké“ otázky, kde se nacházíme a kam se můžeme dostat.