1min. doba čtení

AIDA model vyvolání pozornosti

AIDA je zkratka, která v sobě skrývá pojmy pozornost, zájem, touha a akce. Tyto pojmy označují procesy, kterými prochází spotřebitel před tím, než si koupí produkt.

AIDA je zkratka, která v sobě skrývá pojmy pozornost, zájem, touha a akce. Tyto pojmy označují procesy, kterými prochází spotřebitel před tím, než si koupí produkt. Prvním z nich je pozornost, tedy zákazník upře svoji pozornost na konkrétní produkt nebo službu. Druhým z nich je zájem zákazníka o produkt nebo službu. Dál je to vzbuzení touhy u člověka vlastnit produkt nebo využít nabízenou službu. V ideálním případě by celý tento proces měl končit akcí, tedy nákupem u spotřebitele.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+