1min. doba čtení

A/B testování

A/B testování je nástroj na vylepšení konverzního poměru e-shopu. Připraví se u něj dvě varianty stránky, každá z nich má jiný design, je jinak upravená, aby se zjistilo, která z nich je efektivnější.

A/B testování je nástroj na vylepšení konverzního poměru e-shopu. Připraví se u něj dvě varianty stránky, každá z nich má jiný design, je jinak upravená, aby se zjistilo, která z nich je efektivnější. Jedna z těchto částí se zobrazuje jedné části návštěvníků, druhá té druhé části. Výsledek se potom hodnotí podle určeného cíle, tedy míry konverze. Tou může být například vyplnění formuláře, nebo samotný nákup produktů. Mohou se měřit různými nástroji, například přes Google Analytics.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+