A/B testování je nástroj na vylepšení konverzního poměru e-shopu. Připraví se u něj dvě varianty stránky, každá z nich má jiný design, je jinak upravená, aby se zjistilo, která z nich je efektivnější. Jedna z těchto částí se zobrazuje jedné části návštěvníků, druhá té druhé části. Výsledek se potom hodnotí podle určeného cíle, tedy míry konverze. Tou může být například vyplnění formuláře, nebo samotný nákup produktů. Mohou se měřit různými nástroji, například přes Google Analytics.
50 % úspěchu firmy má v rukou zákazník. Průzkumem trhu je získáte na svou stranu
Prakticky v každé oblasti života, jako je např. medicína, stavebnictví, chemie, fyzika nebo potravinářství, jsou výzkumníci bohy. Z jejich neúnavné zvědavosti a bádání pramení průlomové léky, inovace a odpovědi na „velké“ otázky, kde se nacházíme a kam se můžeme dostat.