Model 4A označuje marketingovou strategii, pomocí které se zjistí, zda se vyplatí daný produkt nebo službu nabídnout skupině zákazníků. Prvním bodem je affordability, tedy cenová dostupnost, která je zejména z pohledu zákazníka. Druhým je availability, a tedy celková dostupnost, jakým způsobem reklamy může značka oslovit zákazníka. Dalším bodem je awareness, což označuje povědomí o produktu. Posledním bodem je acceptability, a tedy přijatelnost, ať už jde o povědomí o daném produktu, nebo ochota vyzkoušet produkt či službu.
50 % úspěchu firmy má v rukou zákazník. Průzkumem trhu je získáte na svou stranu
Prakticky v každé oblasti života, jako je např. medicína, stavebnictví, chemie, fyzika nebo potravinářství, jsou výzkumníci bohy. Z jejich neúnavné zvědavosti a bádání pramení průlomové léky, inovace a odpovědi na „velké“ otázky, kde se nacházíme a kam se můžeme dostat.