3min. doba čtení

Jak vybrat typ e-shopu: FastCentrik

Současný trh e-commerce nabízí velké množství dodavatelů e-shopových řešení. Jak si však pro své online podnikání vybrat to pravé?

Libor Zůbek Libor Zůbek
Interim Marketing Manager
Jak vybrat typ e-shopu: FastCentrik

Seznamte se s FastCentrikem

Na českém trhu nabízí FastCentrik od firmy NetDirect nejlepší porovnání cena/výkon ze všech pronajímaných e-shop systémů.
Vybrat si můžete ze 3 variant pronájmu e-shopu: verzi Start, Basic a Plus. Všechny verze obsahují 130 modulů v ceně.

Vybrat si můžete ze 3 variant pronájmu e-shopu.

Verze Start je určená pro malé e-shopy do 500 položek. Verzi Basic pro středně velké e-shopy lze naplnit až 3 000 produktů. V nejvyšší verzi Plus, která je určena pro větší e-shopy, lze nabízet až 30 000 produktů. Ve verzi Plus je navíc v ceně pronájmu také možnost importů a exportů v XML a napojení na účetní systémy (Pohoda, Altus Vario, MoneyS3). V nižších verzích Start a Basic je však možné tyto moduly k pronájmu doobjednat. U verze Basic a Plus do celkového pronájmu spadají také moduly multiměnovost a multijazyčnost.

Ukázka ceníku (ceny jsou bez DPH)

 

Jaké funkce FastCentrik poskytuje?

FastCentrik poskytuje velké množství funkcí3 neoblíbenější jsou:

  • zapomenutý košík;
  • napojení více dodavatelů na jeden shop;
  • editovatelné šablony (i pomocí CSS/JS).

Výhody FastCentriku:

  • Jako jediné řešení nabízí garanci vrácení peněz. To znamená, že zákazník může v prvních třech měsících ukončit provoz e-shopu a budou mu vráceny peníze za pronájem (to neplatí pouze při úpravách na míru).
  • Výhodou systému FastCentrik jsou zejména pravidelné aktualizace, které jsou ZDARMA pro všechny tři verze. Oproti open-source řešení je k dispozici také bezplatná zákaznická podpora, která funguje telefonicky od 8:00 do 20:00, včetně víkendů a svátků. Pro textové požadavky je pak přístupný helpdesk.
  • Neomezený počet uživatelů a e-mailových účtů. Zákazník má k pronájmu možnost zřízení e-mailové domény zdarma. Samozřejmostí je také bezplatný SSL certifikát.
  • Snadné napojení na aplikace třetích stran. Možnost nastavení až 12 různých platebních a splátkových metod
  • Bezkonkurenčně nejúčinnější napojení na účetní systém Stormware Pohoda. Možnost individuálních úprav pro přenos dat mezi Pohodou a FastCentrikem. 
  • FastCentrik je připraven také na další ERP systémy, jako je MoneyS3, AltusVario, Kros, Premier, Winshop a další.
  • 16 responzivních grafických šablon, které lze individuálně přizpůsobit.
  • V ceně pronájmu je také hosting. Pokud tedy chcete začít úspěšně podnikat na internetu se systémem FastCentrik, stačí vám k tomu pouze vlastní doména.
  • Pokud už vám toto krabicové řešení od FastCentriku nebude stačit, můžete zůstat u NetDirectu a přejít na jejich řešení na míru.

FastCentrik je vhodný pro prodej nejen v rámci B2C, ale lze také nastavit pro B2B obchodní model.

Denní obrat ze všech e-shopů FastCentrik přesahuje 25 mil. Kč a momentálně jej využívá více než 2 500 subjektů.

Pro koho není FastCentrik vhodnou volbou?

Krabicové řešení není vhodné pro e-shopy s vysokými nároky, jako např. s požadavky na vlastní design, velké množství produktů (50k+ položek), vlastní funkce (např. konfigurátory, sestavy produktů, apod.).

Proto si zvolte pro své podnikání takovou variantu, která nejvíce vyhovuje vašim potřebám.

Sdílet článek
Libor Zůbek
Interim Marketing Manager

🚀 Libor Zůbek – Váš Partner ve Světě Marketingu 🌐 Zkušený marketingový stratég a interim manager s více než desetiletou praxí, jsem Libor Zůbek. Od roku 2012 jsem se pohyboval v oblasti byznysu a marketingu, začínaje od základů a postupně se vypracoval na řídící pozice v marketingu a managementu firem. Řídil jsem marketing předního dodavatele e-shopových řešení na Českém trhu, společnosti NetDirect. Zároveň jsem řídil projekty SaaS e-commerce projektů FastCentrik a Sunlight Systems. Působil jsem jako Digital Marketing Manager v přední české telekomunikační společnosti PODA a.s. Nyní se věnuji jako Interim Marketing Manager různým projektům, které potřebují mou pomoc. 💼 Můj přístup: Svoji práci vidím nejen jako tvorbu strategii a řízení lidí, ale jako aktivní účast na dosahování cílů. Mám rád výzvy a zaměřuji se na praktická řešení. 🌐 Specializace: Digitální marketing: Výkonnostní marketing, e-mailing, SEO, obsahový marketing. B2B i B2C: Bez ohledu na to, zda prodáváte ocelové úhelníky nebo tenisky, jsem připraven podpořit váš růst. E-commerce: Od výběru platformy až po rozvoj e-shopu.

NetDirect s.r.o.
Tento článek ti přináší

NetDirect s.r.o.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
8 tipů pro optimalizaci feedů a úspěšnou online expanzi
8min. doba čtení

8 tipů pro optimalizaci feedů a úspěšnou online expanzi

Feedy zůstávají pro mnoho e-shopů atraktivní volbou produktového propojení v rámci online expanze na nové trhy. Jak s feedy pracovat efektivně a na co si dát pozor? Objevte svět produktových feedů a zjistěte, jak specializované aplikace mění pravidla hry ve správě feedů a usnadňují digitální expanzi e-shopů.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+