2min. doba čtení

See – Think – Do – Care model

V rámci online marketingu se můžete setkat s několika praktickými modely. Mezi ně se řadí také See – Think – Do – Care známý pod zkratkou STDC.

V rámci online marketingu se můžete setkat s několika praktickými modely. Mezi ně se řadí také See – Think – Do – Care známý pod zkratkou STDC. Jde o model zobrazující nákupní fáze zákazníka, díky čemuž může firmě pomoct v mnohých směrech.

See

V první fázi se lidé ještě nenazývají zákazníky. Je to proto, že vaši firmu neznají. Důležité je určitým způsobem zaujmout a získat pozornost. Musí si vás zapamatovat, aby se mohl vrátit.

Think

Zatímco v první fázi se člověk ještě jen rozhlíží, ve fázi Think už přemýšlí. Vaše značka ho zaujala, a proto přemýšlí nad koupí produktu nebo služby. Porovnává jednotlivé produkty a sleduje výhody a nevýhody.

Do

V této fázi se z člověka stává zákazník, který je připravený něco koupit. Celý proces se snažte zjednodušit a zpříjemnit, například vícerými způsoby platby. Zákazník by se měl dostat až k poslednímu kroku odeslání objednávky.

Care

Odeslanou objednávkou to nekončí. O existující zákazníky se musíte postarat. Budujte si dobré vztahy se zákazníky, aby se do obchodu vraceli.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek