2min. doba čtení

See – Think – Do – Care model

V rámci online marketingu se můžete setkat s několika praktickými modely. Mezi ně se řadí také See – Think – Do – Care známý pod zkratkou STDC.

V rámci online marketingu se můžete setkat s několika praktickými modely. Mezi ně se řadí také See – Think – Do – Care známý pod zkratkou STDC. Jde o model zobrazující nákupní fáze zákazníka, díky čemuž může firmě pomoct v mnohých směrech.

See

V první fázi se lidé ještě nenazývají zákazníky. Je to proto, že vaši firmu neznají. Důležité je určitým způsobem zaujmout a získat pozornost. Musí si vás zapamatovat, aby se mohl vrátit.

Think

Zatímco v první fázi se člověk ještě jen rozhlíží, ve fázi Think už přemýšlí. Vaše značka ho zaujala, a proto přemýšlí nad koupí produktu nebo služby. Porovnává jednotlivé produkty a sleduje výhody a nevýhody.

Do

V této fázi se z člověka stává zákazník, který je připravený něco koupit. Celý proces se snažte zjednodušit a zpříjemnit, například vícerými způsoby platby. Zákazník by se měl dostat až k poslednímu kroku odeslání objednávky.

Care

Odeslanou objednávkou to nekončí. O existující zákazníky se musíte postarat. Budujte si dobré vztahy se zákazníky, aby se do obchodu vraceli.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+