Pro začátek nám Peťo poodhalí něco ze svého příběhu a odpoví na otázku, jak je možné, že firma, za pouhý jeden rok, zvýšila svůj obrat ze 300 000 € na 1,200 000 €. Dále se dozvíte, kdy a s jakým nástrojem Peťo začínal, kdy se rozhodl svému projektu věnovat naplno a proč. Následně pohovoříme o tom, do jaké míry je pro projekt klíčové načasování, zda-li se dá spuštění projektu načasovat cíleně a jak tomu bylo v případě Mangools.
Zkusíme také odpovědět na otázku, kdy je ten správný moment zanechat stávající projekt a zkusit něco nového, zároveň nám Peťo popíše, jaký má přístup k vytváření produktu a jak moc důležitý je pro něj marketing. Představte si, že máte skvělý nápad na SaaS projekt, ale nejste programátor a nemáte investora – jak se v takovém případě zachovat? Odpověď se dozvíte právě v tomto rozhovoru, spolu s tím, co je při hledání programátora klíčové, jestli dovednosti, nebo nadšení.
Dotkneme se také problematiky cenotvorby a jaké má společnost Mangools zkušenosti s kupóny, či behaviorálními emaily. Poslechnete si, jak lidé reagují na nástroj zadarmo a jestli je lepší marketingovou strategií dlouhodobě bezplatný produkt s omezeným využíváním, nebo plnohodnotná zkušební verze. Peťo nám poví též o tom, jakým způsobem a hlavně kdy Mangools v rámci marketingu experimentuje a podle čeho si vybírá do týmu nové členy.
Ke konci rozhovoru nám vysvětlí, proč se rozhodl pro společnou kancelář v Bratislavě a úplně na závěr poskytne cennou radu začátečníkům v SaaS projektech.
V tomto rozhovoru se dozvíte:
- Jak je možné, že společnost Mangools zvýšila svůj obrat ze 300 000 € na 1,200 000 €
- Kdy a s jakým nástrojem Peťo začínal a proč se rozhodl svému projektu věnovat naplno
- Do jaké míry je pro projekt vhodné načasování, nebo jestli se dá spuštění načasovat cíleně, jak tomu bylo v případě Mangools
- Jaký má Peťo názor na štěstí, náhodu a co říká jeho vlastní zkušenost
- Kdy je správná chvíle opustit stávající projekt a začít nový
- Jaký má Peťo přístup k vytváření produktu a jak důležitý je pro něj marketing
- Co dělat v případě, že máte nápad na SaaS projekt, ale nejste programátor a nemáte investora
- Co je při hledání programátora klíčové, je důležitější nadšení, nebo dovednosti
- Jak postupovat při cenotvorbě a co funguje v případě Mangools
- Co se stalo, když Mangools ceny nástrojů zdvojnásobili
- Jaké má Mangools zkušenosti s kupóny a behaviorálními emaily
- Jestli je výhodnější z hlediska marketingu, poskytovat dlouhodobě bezplatný produkt s omezeným využíváním, nebo plnohodnotnou zkušební verzi
- Jaké typy publisherů zapojuje Mangools v rámci affiliate a jestli využívají obchoďáky
- Kdy a základě čeho Mangools přijímá nové členy do svého týmu
- Proč se Peťo rozhodl mít pro firmu společnou kancelář a proč zrovna v Bratislavě
- Jakým způsobem Mangools experimentuje v oblasti marketingu.
- Co by Peťo doporučil začátečníkovi v SaaS projektu