





V rozhovoru se dozvíte:
- 00:43 Co je Matúšova úloha v agentuře Httpool a práce pro Spotify?
- 01:47 Koho kontaktovat, když chcete reklamu na Spotify?
- 03:13 Kolik platících a kolik neplatících uživatelů má Spotify u nás a v zahraničí?
- 04:34 Jaká data dostane klient před tím, než se rozhodne investovat do reklamy na Spotify?
- 05:19 Jakým způsobem Spotify cílí reklamu na uživatele?
- 06:46 Z pohledu klientských spendů, jak velké reklamní médium je Spotify?
- 07:22 Jaký může být rozsah jednotlivých kampaní? Co je minimum a co maximum?
- 11:02 Jaké různé reklamní plochy a formáty nabízí Spotify?
- 14:27 Na čem stojí byznys model Spotify? Platící uživatelé, nebo reklama?
- 15:50 Pro jaké inzerenty jsou reklamy na Spotify ideální?
- 17:14 Jakým způsobem pomáhá Httpool klientům s výrobou reklamního spotu na Spotify?
- 22:18 Může agenturu v budoucnosti nahradit automatizovaný systém, kde si inzerent bude moci nahrát reklamu zcela sám?
- 23:25 V čem spočívají největší benefity reklamy na Spotify?
- 25:14 Do jaké míry je možné Spotify porovnávat s rádiem?