2min. doba čtení

Reklama na Spotify. Jak funguje a jaké jsou její benefity (Matúš Konečný, Spotify Lead Slovakia)

Matúš Konečný z agentury Httpool se stará o mediální prostor služby Spotify na Slovensku. Ta nabízí hudbu a podcasty zdarma i pro platící uživatele. Matúš nám v rozhovoru povyprávěl jak vlastně Spotify funguje, na čem je postavený jeho byznys model, jak zde funguje reklama a proč se vyplatí inzerovat právě ve Spotify.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:43 Co je Matúšova úloha v agentuře Httpool a práce pro Spotify?
  • 01:47 Koho kontaktovat, když chcete reklamu na Spotify?
  • 03:13 Kolik platících a kolik neplatících uživatelů má Spotify u nás a v zahraničí?
  • 04:34 Jaká data dostane klient před tím, než se rozhodne investovat do reklamy na Spotify?
  • 05:19 Jakým způsobem Spotify cílí reklamu na uživatele?
  • 06:46 Z pohledu klientských spendů, jak velké reklamní médium je Spotify?
  • 07:22 Jaký může být rozsah jednotlivých kampaní? Co je minimum a co maximum?
  • 11:02 Jaké různé reklamní plochy a formáty nabízí Spotify?
  • 14:27 Na čem stojí byznys model Spotify? Platící uživatelé, nebo reklama?
  • 15:50 Pro jaké inzerenty jsou reklamy na Spotify ideální?
  • 17:14 Jakým způsobem pomáhá Httpool klientům s výrobou reklamního spotu na Spotify?
  • 22:18 Může agenturu v budoucnosti nahradit automatizovaný systém, kde si inzerent bude moci nahrát reklamu zcela sám?
  • 23:25 V čem spočívají největší benefity reklamy na Spotify?
  • 25:14 Do jaké míry je možné Spotify porovnávat s rádiem?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+