2min. doba čtení

Reklama na Redditu se rozrostla o dva nové prvky

Carousel a Product Display jsou již k dispozici v chatovacích  streamech v aplikaci.

Reklama na Redditu se rozrostla o dva nové prvky
Zdroj: Depositphotos

Reddit je jednou z nejpopulárnějších stránek na internetu s více než 70 miliony aktivních uživatelů denně. Jedná se o diskusní fórum, které vytváří komunity pro statisíce odvětví. Společnost teprve nedávno osvěžila svou značku novým vizuálem a nyní přichází s novým pro inzerenty. Reddit je v současnosti nejoblíbenějším webem na světě.

Reddit jako prostor pro autentickou diskusi a objevování

Reddit spustil Conversation ads již v září 2021. To umožnilo společnostem propagovat své produkty přímo ve vláknech s vysokou mírou zapojení. Nová aktualizace přinese nové způsoby interakce s uživateli v komentářích pod příspěvky s přímou propagací produktů, včetně nového carousel zobrazení.

Uživatelé Redditu jsou anonymní, což může zvýšit autentičnost profilů. Přidaná hodnota platformy spočívá v diskusích, kde uživatelé mohou objevovat produkty nebo nezávisle sdílet názor.

Podle údajů společnosti až 94 % uživatelů Redditu v uplynulém roce komunikovalo s doporučeným obsahem a 76 % uživatelů využilo platformu pro doporučení více než jednou měsíčně.

Pomocí produktových reklam se Reddit snaží dát značkám možnost oslovit uživatele v okamžiku, kdy zkoumají konkrétní produkt a aktivně o něm diskutují s ostatními uživateli. Ti jsou tak v optimálním stavu pro nákup.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Nový rozměr konverzací?

Carousel reklamy v konverzacích také umožní inzerentům poskytnout více kontextu a relevance v reklamách v Konverzacích. Dostaly nový design, který zlepšuje zážitek uživatelů i inzerentů. Značky nyní mohou v rámci jednoho příspěvku prezentovat až šest obrázků nebo GIFů, každý s vlastním klikatelným odkazem, který návštěvníky přesměruje přímo na příslušné stránky.

Testovací fáze ukázala, že aktualizovaný formát byl příčinou 44% nárůstu míry prokliků ve srovnání s předchozími formáty karuselové reklamy.

Nové reklamní formáty mohou být přínosné pro značky, které se chtějí aktivně zapojit do relevantních diskusí a prezentovat své produkty v komunitách s vysokou angažovaností. Tyto komunity často slouží jako místo, kde uživatelé hledají rady a inspiraci před nákupem.

“Tyto nové jednotky, které jsou umístěny v centru diskusí na Redditu, poskytují inzerentům ještě dynamičtější a přesvědčivější způsob, jak oslovit relevantní publikum, poskytnout uživatelům hlubší hodnotu a zvýšit výkon celého trychtýře napříč stovkami tisíc konverzací, které se v komunitách na Redditu každý den odehrávají,” uvádí platformav prohlášení.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+