2 min. doba čtení

Reklama na Redditu se rozrostla o dva nové prvky

Carousel a Product Display jsou již k dispozici v chatovacích  streamech v aplikaci.

Reklama na Redditu se rozrostla o dva nové prvky
Zdroj: Depositphotos

Reddit je jednou z nejpopulárnějších stránek na internetu s více než 70 miliony aktivních uživatelů denně. Jedná se o diskusní fórum, které vytváří komunity pro statisíce odvětví. Společnost teprve nedávno osvěžila svou značku novým vizuálem a nyní přichází s novým pro inzerenty. Reddit je v současnosti nejoblíbenějším webem na světě.

Reddit jako prostor pro autentickou diskusi a objevování

Reddit spustil Conversation ads již v září 2021. To umožnilo společnostem propagovat své produkty přímo ve vláknech s vysokou mírou zapojení. Nová aktualizace přinese nové způsoby interakce s uživateli v komentářích pod příspěvky s přímou propagací produktů, včetně nového carousel zobrazení.

Uživatelé Redditu jsou anonymní, což může zvýšit autentičnost profilů. Přidaná hodnota platformy spočívá v diskusích, kde uživatelé mohou objevovat produkty nebo nezávisle sdílet názor.

Podle údajů společnosti až 94 % uživatelů Redditu v uplynulém roce komunikovalo s doporučeným obsahem a 76 % uživatelů využilo platformu pro doporučení více než jednou měsíčně.

Pomocí produktových reklam se Reddit snaží dát značkám možnost oslovit uživatele v okamžiku, kdy zkoumají konkrétní produkt a aktivně o něm diskutují s ostatními uživateli. Ti jsou tak v optimálním stavu pro nákup.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Nový rozměr konverzací?

Carousel reklamy v konverzacích také umožní inzerentům poskytnout více kontextu a relevance v reklamách v Konverzacích. Dostaly nový design, který zlepšuje zážitek uživatelů i inzerentů. Značky nyní mohou v rámci jednoho příspěvku prezentovat až šest obrázků nebo GIFů, každý s vlastním klikatelným odkazem, který návštěvníky přesměruje přímo na příslušné stránky.

Testovací fáze ukázala, že aktualizovaný formát byl příčinou 44% nárůstu míry prokliků ve srovnání s předchozími formáty karuselové reklamy.

Nové reklamní formáty mohou být přínosné pro značky, které se chtějí aktivně zapojit do relevantních diskusí a prezentovat své produkty v komunitách s vysokou angažovaností. Tyto komunity často slouží jako místo, kde uživatelé hledají rady a inspiraci před nákupem.

“Tyto nové jednotky, které jsou umístěny v centru diskusí na Redditu, poskytují inzerentům ještě dynamičtější a přesvědčivější způsob, jak oslovit relevantní publikum, poskytnout uživatelům hlubší hodnotu a zvýšit výkon celého trychtýře napříč stovkami tisíc konverzací, které se v komunitách na Redditu každý den odehrávají,” uvádí platformav prohlášení.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nepřijetí vlastního těla ovlivňuje nákupní chování Čechů
3 min. doba čtení

Nepřijetí vlastního těla ovlivňuje nákupní chování Čechů

Módní trendy sice do určité míry formují módní preference spotřebitelů, nejnovější výzkum GLAMI Fashion (Re)search ale ukazuje, že nákupům oblečení stále vládnou stereotypy, jak ty ohledně standardů krásy a vzhledu těla, tak ty ohledně věku. Výsledkem je, že třetina Čechů raději vynechá letní aktivitu, aby nemuseli odhalovat své tělo, a třetina Čechů starších 55 let […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+