3 min. doba čtení

Radek Hudák je novým marketingovým ředitelem společnosti Knihobot

Marketingovým ředitelem knihkupectví Knihobot pro český a zahraniční trh byl jmenován Radek Hudák. Jeho hlavním úkolem je vybudovat marketingový tým, který bude mít na starosti budování značky a tvorbu kampaní.

Radek Hudák je novým marketingovým ředitelem společnosti Knihobot

Hudák přichází ze Shoptetu

Radek Hudák (33) přichází do společnosti Knihobot jako CMO ze společnosti Shoptet, kde působil posledních pět let a kde byl zodpovědný za marketing tří trhů a tří značek – Shoptet, Shoptet Premium a Shoptet Pay. Působil také ve společnosti Slevomat, kde byl několik let vedoucím marketingu, což vyvrcholilo úspěšným odchodem společnosti do Secret Escapes za více než 1,5 miliardy korun.

Do Knihobotu nastoupil s cílem budovat značku nejen na českém trhu, ale i v zahraničí – loni Knihobot vstoupil na Slovensko a letos expandoval do Rakouska a Německa. To znamená nejen rozšíření týmu, ale také vytvoření komunikační a marketingové strategie, která podpoří uvedení služby u zahraničních zákazníků. Hudák tak bude moci využít své znalosti zahraničního trhu a fungování e-commerce.

Týdenní podcast UPdate

Od největší platformy pro elektronické obchodování až po budování re-commerce

“Radek byl pro nás jasnou volbou. Má bohaté zkušenosti ze svého působení ve společnostech Shoptet a Slevomat, kde hrál významnou roli v jejich úspěchu. Osobně jsem nikdy nemluvil s kompetentnějším marketérem, než je Radek. Má obrovský přehled o tom, jak marketing funguje z hlediska výkonu a čísel. Zároveň chápe, že úlohou brandingu a jemnějších věcí není jen “udělat to hezké”. Kombinace obou těchto schopností je vzácná,” komentuje výběr nové posádky Dominik Gazdoš, generální ředitel společnosti Knihobot.

Novou spolupráci si pochvaluje i Hudák: “Několik setkání s Dominikem, představení firmy, ukázka toho, co umí v logistice, a jasně definované plány mě přesvědčily, že Knihobot je projekt, na kterém chci pracovat. Setkali jsme se v tom, co chci dělat – pomáhat rozvíjet firmy, které jsou na dobré cestě stát se dominantními hráči na trhu.”

Společnost Knihobot je díky své expanzi připravena stát se jedním z nejvýznamnějších hráčů v evropském re-commerce. A to se neobejde bez úspěšného marketingu. Přestože poptávka po věcech z druhé ruky roste a prodej použitého zboží má obrovský potenciál a stále častěji s ním pracují i velké oděvní značky, nechtějí svůj marketing založit pouze na “zelené tématice”. “Víme, že čeští zákazníci oceňují jednoduchost našich služeb a to, že jim ušetříme práci. Navíc jsou rádi, že knihy nacházejí nové majitele a využití. Proto bychom tato témata rádi uplatnili i v komunikaci na zahraničních trzích,” dodává Hudák.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Znáte hlavní trendy v e-commerce na Black Friday 2024?
3 min. doba čtení

Znáte hlavní trendy v e-commerce na Black Friday 2024?

Objevte klíčové trendy Black Friday 2024 a přizpůsobte si strategii na maximalizaci příjmů během tohoto důležitého období prodejů v e-commerce. Vzhledem k pokračujícímu nárůstu objemu prodeje i očekávání spotřebitelů se Black Friday jeví jako jedna z nejvýznamnějších příležitostí, které má e-commerce v letošním roce k dispozici. Značky musí pochopit a využít trendy, které budou mít […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+