Hudák přichází ze Shoptetu
Radek Hudák (33) přichází do společnosti Knihobot jako CMO ze společnosti Shoptet, kde působil posledních pět let a kde byl zodpovědný za marketing tří trhů a tří značek – Shoptet, Shoptet Premium a Shoptet Pay. Působil také ve společnosti Slevomat, kde byl několik let vedoucím marketingu, což vyvrcholilo úspěšným odchodem společnosti do Secret Escapes za více než 1,5 miliardy korun.
Do Knihobotu nastoupil s cílem budovat značku nejen na českém trhu, ale i v zahraničí – loni Knihobot vstoupil na Slovensko a letos expandoval do Rakouska a Německa. To znamená nejen rozšíření týmu, ale také vytvoření komunikační a marketingové strategie, která podpoří uvedení služby u zahraničních zákazníků. Hudák tak bude moci využít své znalosti zahraničního trhu a fungování e-commerce.
Od největší platformy pro elektronické obchodování až po budování re-commerce
“Radek byl pro nás jasnou volbou. Má bohaté zkušenosti ze svého působení ve společnostech Shoptet a Slevomat, kde hrál významnou roli v jejich úspěchu. Osobně jsem nikdy nemluvil s kompetentnějším marketérem, než je Radek. Má obrovský přehled o tom, jak marketing funguje z hlediska výkonu a čísel. Zároveň chápe, že úlohou brandingu a jemnějších věcí není jen “udělat to hezké”. Kombinace obou těchto schopností je vzácná,” komentuje výběr nové posádky Dominik Gazdoš, generální ředitel společnosti Knihobot.
Novou spolupráci si pochvaluje i Hudák: “Několik setkání s Dominikem, představení firmy, ukázka toho, co umí v logistice, a jasně definované plány mě přesvědčily, že Knihobot je projekt, na kterém chci pracovat. Setkali jsme se v tom, co chci dělat – pomáhat rozvíjet firmy, které jsou na dobré cestě stát se dominantními hráči na trhu.”
Společnost Knihobot je díky své expanzi připravena stát se jedním z nejvýznamnějších hráčů v evropském re-commerce. A to se neobejde bez úspěšného marketingu. Přestože poptávka po věcech z druhé ruky roste a prodej použitého zboží má obrovský potenciál a stále častěji s ním pracují i velké oděvní značky, nechtějí svůj marketing založit pouze na “zelené tématice”. “Víme, že čeští zákazníci oceňují jednoduchost našich služeb a to, že jim ušetříme práci. Navíc jsou rádi, že knihy nacházejí nové majitele a využití. Proto bychom tato témata rádi uplatnili i v komunikaci na zahraničních trzích,” dodává Hudák.