2 min. doba čtení

Působivý růst společnosti Douglas. Online prodej tvoří více než třetinu tržeb

Ve druhém čtvrtletí finančního roku 2022/23 zaznamenala společnost Douglas působivý 19,3% nárůst tržeb a dosáhla příjmů ve výši 858,5 milionu EUR. Jak kamenné prodejny, tak online platforma zaznamenaly dvouciferný růst, a to navzdory obtížnému makroekonomickému prostředí.

Působivý růst společnosti Douglas. Online prodej tvoří více než třetinu tržeb

Výrazné zvýšení prodeje

Douglas zaznamenal v období od ledna do března impozantní nárůst prodeje o 19,3 %, čímž pokračoval pozitivní trend. Upravená EBITDA se meziročně zvýšila o 32,9 % na 126,9 milionu EUR. Řetězci parfumerií se také podařilo snížit čistou ztrátu o 45,3 % na -55,6 milionu EUR.

“Díky dalšímu úspěšnému čtvrtletí můžeme jasně vidět odolnost a budoucí životaschopnost našeho obchodního modelu, a to i v prostředí inflace a narušení dodavatelského řetězce,” uvedl Sander van der Laan, generální ředitel skupiny Douglas.

Zvýšenou poptávku společnost vysvětluje uspokojením potřeb zákazníků po osobním poradenství na pobočkách a spuštěním nové aplikace.

Objem online prodeje vzrostl o 20 % a tvoří více než třetinu celkového prodeje. Důležitou roli v tomto růstu sehrála aplikace Douglas, která zvýšila počet objednávek i měsíčních uživatelů.

Nejvyšší míru růstu zaznamenaly regiony DACH a střední a východní Evropy. Společnost také pokračuje v expanzi a otevírá nové pobočky v různých zemích včetně Slovinska, Belgie, Portugalska a Německa, kde věnuje zvláštní pozornost mladší demografické skupině.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi chtějí nakupovat, ale hlídají si rozpočet
2 min. doba čtení

Češi chtějí nakupovat, ale hlídají si rozpočet

Čechům se postupně vrací chuť nakupovat, přestože důraz na ceny a kontrolu výdajů zůstává vysoký. Mnozí zákazníci pečlivě zvažují každý nákup, avšak často ruší nebo odkládají naplánované výdaje. Běžnou součástí nákupního procesu se staly slevy. Ty zákazníci vyhledávají, ale podle panelu společnosti SkipPay by nakoupili i bez nich.

Přečíst článek
Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji tradičně hračky 
2 min. doba čtení

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji tradičně hračky 

Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Z toho vyplynulo, že alespoň nějaký dárek na internetu objedná […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+