2 min. doba čtení

Působivý růst společnosti Douglas. Online prodej tvoří více než třetinu tržeb

Ve druhém čtvrtletí finančního roku 2022/23 zaznamenala společnost Douglas působivý 19,3% nárůst tržeb a dosáhla příjmů ve výši 858,5 milionu EUR. Jak kamenné prodejny, tak online platforma zaznamenaly dvouciferný růst, a to navzdory obtížnému makroekonomickému prostředí.

Působivý růst společnosti Douglas. Online prodej tvoří více než třetinu tržeb

Výrazné zvýšení prodeje

Douglas zaznamenal v období od ledna do března impozantní nárůst prodeje o 19,3 %, čímž pokračoval pozitivní trend. Upravená EBITDA se meziročně zvýšila o 32,9 % na 126,9 milionu EUR. Řetězci parfumerií se také podařilo snížit čistou ztrátu o 45,3 % na -55,6 milionu EUR.

“Díky dalšímu úspěšnému čtvrtletí můžeme jasně vidět odolnost a budoucí životaschopnost našeho obchodního modelu, a to i v prostředí inflace a narušení dodavatelského řetězce,” uvedl Sander van der Laan, generální ředitel skupiny Douglas.

Zvýšenou poptávku společnost vysvětluje uspokojením potřeb zákazníků po osobním poradenství na pobočkách a spuštěním nové aplikace.

Objem online prodeje vzrostl o 20 % a tvoří více než třetinu celkového prodeje. Důležitou roli v tomto růstu sehrála aplikace Douglas, která zvýšila počet objednávek i měsíčních uživatelů.

Nejvyšší míru růstu zaznamenaly regiony DACH a střední a východní Evropy. Společnost také pokračuje v expanzi a otevírá nové pobočky v různých zemích včetně Slovinska, Belgie, Portugalska a Německa, kde věnuje zvláštní pozornost mladší demografické skupině.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+