2 min. doba čtení

Působivý růst společnosti Douglas. Online prodej tvoří více než třetinu tržeb

Ve druhém čtvrtletí finančního roku 2022/23 zaznamenala společnost Douglas působivý 19,3% nárůst tržeb a dosáhla příjmů ve výši 858,5 milionu EUR. Jak kamenné prodejny, tak online platforma zaznamenaly dvouciferný růst, a to navzdory obtížnému makroekonomickému prostředí.

Působivý růst společnosti Douglas. Online prodej tvoří více než třetinu tržeb

Výrazné zvýšení prodeje

Douglas zaznamenal v období od ledna do března impozantní nárůst prodeje o 19,3 %, čímž pokračoval pozitivní trend. Upravená EBITDA se meziročně zvýšila o 32,9 % na 126,9 milionu EUR. Řetězci parfumerií se také podařilo snížit čistou ztrátu o 45,3 % na -55,6 milionu EUR.

„Díky dalšímu úspěšnému čtvrtletí můžeme jasně vidět odolnost a budoucí životaschopnost našeho obchodního modelu, a to i v prostředí inflace a narušení dodavatelského řetězce,“ uvedl Sander van der Laan, generální ředitel skupiny Douglas.

Zvýšenou poptávku společnost vysvětluje uspokojením potřeb zákazníků po osobním poradenství na pobočkách a spuštěním nové aplikace.

Objem online prodeje vzrostl o 20 % a tvoří více než třetinu celkového prodeje. Důležitou roli v tomto růstu sehrála aplikace Douglas, která zvýšila počet objednávek i měsíčních uživatelů.

Nejvyšší míru růstu zaznamenaly regiony DACH a střední a východní Evropy. Společnost také pokračuje v expanzi a otevírá nové pobočky v různých zemích včetně Slovinska, Belgie, Portugalska a Německa, kde věnuje zvláštní pozornost mladší demografické skupině.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+