Ať už je vaší značkou produkt nebo vaše jméno, nejdůležitější je umět ji správně představit. Důraz pak tkví hlavně v kvalitě. Počítačové technologie se totiž řítí svižným krokem dopředu, takže je potřeba nejen potenciálním zákazníkům informace předat, ale také je nabídnout tou správnou formou.
Být vidět je nutnost
V dnešní době se víc než kdy dřív všechno řeší online. Od začátku pandemie v březnu 2020 se přechod do online prostředí ještě urychlil, a i zapřisáhlí odpůrci online světa se museli naučit na internetu nějakým způsobem fungovat.
Jen za rok 2020 zaznamenal v USA obor e-commerce růst o 44 %. V České republice trh roste obdobně a statistiky naznačují, že nákupní chování se jen tak nezmění. V posledních 12 měsících u nás nakoupilo přes internet 66 % jednotlivců, což je pro srovnání dlouhodobého růstu o 63 % více než v roce 2005.
Mnohé e-shopy se za minulý rok skokově posunuly ve svém vývoji minimálně o rok dopředu. Pokud tedy máte zboží, ale ještě ho online nenabízíte, je právě ideální čas začít.
Vlastní web – luxusní projekt?
Pokud vás od vlastní prezentace na webu odrazuje otázka finanční náročnosti, seznamte se s moderními možnostmi, které reagují na potřebu podnikatelů rychle svůj business přesunout do online prostředí. Nabízí tak třeba snadné řešení v podobě webových builderů, ke kterým nepotřebujete znalost kódu ani vlastního vývojáře.
Stačit vám bude nápad, jak chcete, aby web zhruba vypadal a díky jednoduchému posouvání prvků si ho můžete poskládat za pár chvil sami. Provoz takového webu vás přitom nevyjde na víc než pár set korun za celý rok.
A co prodejní stránky? Dnešní web buildery poskytují i možnost nadstandardních e-commerce modulů, které vám s prodejem produktů online spolehlivě pomohou.
Prezentační web jako základ podnikání
Mít vlastní webou prezentaci je v dnešní době pomalu stejná nutnost, jako bylo mít v 90. letech svou vlastní vizitku. Váš web je elektronickým katalogem vašich schopností, služeb či produktů, který ukazuje, že to se svým businessem myslíte vážně, máte tah na bránu a zkušenosti v oboru.
Hraje také do karet také vašemu profesionálnímu působení a pomáhá lidem, kteří jsou online, vás snadno kontaktovat, popřípadě navázat spolupráci.
Online jsou přitom dnes skoro všichni. Podle statistiky je to přesně 81 %, přičemž číslo ovlivňuje směrem dolů podíl neaktivních seniorů. Mezi mladšími ročníky pracujících a studentů se tento údaj pohybuje mezi 96 % až 100 %.
Jaké další benefity z vlastního webu získáte?
- Díky sdílení zajímavého obsahu k sobě snáz přitáhnete svou cílovou skupinu.
- Budete tam, kde se nachází potenciální klienti – v online prostředí
- Kvalitní prezentace pomáhá budovat vztah se stávajícími zákazníky
- Díky SEO optimalizaci webových stránek přitáhnete nové klienty organicky.
- Web vytváří dokonalou platformu pro vypouštění novinek o vaší značce.
- Informace o vás – otevíracích hodinách, změnách v prodeji aj. budou k dispozici potenciálním klientům nonstop, tedy i bez vaší aktivní účasti.
- Moderní a funkční web jako klíč k fungujícímu online marketingu.
Stále přemýšlíte, jestli se do vlastní webové prezentace pouštět? Nechtějí se vám v ní „topit peníze“, které teprve plánujete vydělat? Zvolte z počátku klidně levnější řešení. Lepší je totiž mít kvalitní jednoduchou prezentaci než žádnou. Až se váš business rozjede, vždy můžete zainvestovat i do redesignu či jiného efektivního rozšíření webu.