4min. doba čtení

Proč v dnešní době investovat energii do kvalitní webové prezentace?

Přemýšlíte nad vlastním webem? Ať už váháte, zda se pustit do e-shopu, prezentačních webových stránek nebo třeba obyčejného blogu, mít na úrovni zpracovanou webovou prezentaci je v dnešní době nutnost pro každého, kdo podniká na vlastní pěst. Proč se nespoléhat pouze na sílu sociálních sítí a vykročit směrem k vlastní prezentaci značky na webu?

Proč v dnešní době investovat energii do kvalitní webové prezentace?

Ať už je vaší značkou produkt nebo vaše jméno, nejdůležitější je umět ji správně představit. Důraz pak tkví hlavně v kvalitě. Počítačové technologie se totiž řítí svižným krokem dopředu, takže je potřeba nejen potenciálním zákazníkům informace předat, ale také je nabídnout tou správnou formou.

Být vidět je nutnost

V dnešní době se víc než kdy dřív všechno řeší online. Od začátku pandemie v březnu 2020 se přechod do online prostředí ještě urychlil, a i zapřisáhlí odpůrci online světa se museli naučit na internetu nějakým způsobem fungovat.

Jen za rok 2020 zaznamenal v USA obor e-commerce růst o 44 %. V České republice trh roste obdobně a statistiky naznačují, že nákupní chování se jen tak nezmění. V posledních 12 měsících u nás nakoupilo přes internet 66 % jednotlivců, což je pro srovnání dlouhodobého růstu o 63 % více než v roce 2005.

Mnohé e-shopy se za minulý rok skokově posunuly ve svém vývoji minimálně o rok dopředu. Pokud tedy máte zboží, ale ještě ho online nenabízíte, je právě ideální čas začít.

Vlastní web – luxusní projekt?

Pokud vás od vlastní prezentace na webu odrazuje otázka finanční náročnosti, seznamte se s moderními možnostmi, které reagují na potřebu podnikatelů rychle svůj business přesunout do online prostředí. Nabízí tak třeba snadné řešení v podobě webových builderů, ke kterým nepotřebujete znalost kódu ani vlastního vývojáře.

Stačit vám bude nápad, jak chcete, aby web zhruba vypadal a díky jednoduchému posouvání prvků si ho můžete poskládat za pár chvil sami. Provoz takového webu vás přitom nevyjde na víc než pár set korun za celý rok.

A co prodejní stránky? Dnešní web buildery poskytují i možnost nadstandardních e-commerce modulů, které vám s prodejem produktů online spolehlivě pomohou.

Prezentační web jako základ podnikání

Mít vlastní webou prezentaci je v dnešní době pomalu stejná nutnost, jako bylo mít v 90. letech svou vlastní vizitku. Váš web je elektronickým katalogem vašich schopností, služeb či produktů, který ukazuje, že to se svým businessem myslíte vážně, máte tah na bránu a zkušenosti v oboru.

Hraje také do karet také vašemu profesionálnímu působení a pomáhá lidem, kteří jsou online, vás snadno kontaktovat, popřípadě navázat spolupráci.

Online jsou přitom dnes skoro všichni. Podle statistiky je to přesně 81 %, přičemž číslo ovlivňuje směrem dolů podíl neaktivních seniorů. Mezi mladšími ročníky pracujících a studentů se tento údaj pohybuje mezi 96 % až 100 %.

Jaké další benefity z vlastního webu získáte?

  • Díky sdílení zajímavého obsahu k sobě snáz přitáhnete svou cílovou skupinu.
  • Budete tam, kde se nachází potenciální klienti – v online prostředí
  • Kvalitní prezentace pomáhá budovat vztah se stávajícími zákazníky
  • Díky SEO optimalizaci webových stránek přitáhnete nové klienty organicky.
  • Web vytváří dokonalou platformu pro vypouštění novinek o vaší značce.
  • Informace o vás – otevíracích hodinách, změnách v prodeji aj. budou k dispozici potenciálním klientům nonstop, tedy i bez vaší aktivní účasti.
  • Moderní a funkční web jako klíč k fungujícímu online marketingu.

Stále přemýšlíte, jestli se do vlastní webové prezentace pouštět? Nechtějí se vám v ní „topit peníze“, které teprve plánujete vydělat? Zvolte z počátku klidně levnější řešení. Lepší je totiž mít kvalitní jednoduchou prezentaci než žádnou. Až se váš business rozjede, vždy můžete zainvestovat i do redesignu či jiného efektivního rozšíření webu.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Tipy na šikovné online nástroje pro cílení vaší reklamy

Ano, všichni známe a pravděpodobně i řešíme firemní účty na Facebooku, Instagramu a LinkedIn. TikTok je vzhledem k průměrnému věku uživatelů poněkud kontroverznější, ale při rozumném používání je to velmi účinný marketingový nástroj s více než miliardou aktivních uživatelů. Sociální sítě jsou ve světě reklamy neprůstřelnou klasikou, ale nejsou zdaleka jedinou platformou, kde se dá […]

Naďa Csillagová Naďa Csillagová
Marketing Manager at Besteron
Přečíst článek
12min. doba čtení

Která sociální síť je pro vás a vaši firmu nejvhodnější? Zjistěte, kde se soustřeďuje vaše publikum

Někdy se můžete snažit sebevíc, ale výsledky stejně nebudou takové, jaké byste očekávali. Pokud váš byznys neroste tak, jak byste si přáli, a to i v případě sponzorovaných nebo nesponzorovaných příspěvků na sociálních sítích, možná publikujete na špatném místě a ve špatný čas. 

Peter Habánek Peter Habánek
Managing Director v Bragama
Přečíst článek
5min. doba čtení

Jak může neuromarketing pomoci vaší firmě?

Obchodníci si lámou hlavu nad tím, jak přesvědčit zákazníky k nákupu. Existuje mnoho případových studií, jak pozitivně ovlivnit chování spotřebitelů. Dokážeme někdy nahlédnout do hlavy zákazníka? Už teď nám může hodně říci neuromarketing.

Přečíst článek