1min. doba čtení

Proč je všechno dražší a kdy se chystat na vánoční sezónu (Michal Malík, Invelt)

Michal Malík je CEO společnosti Invelt, která zprostředkovává klientům efektivní dovoz zboží z Číny. Jako expert v oblasti importu z Asie nám v rozhovoru velmi podrobně a srozumitelně vysvětlil i to, proč v současnosti rostou ceny téměř všech produktů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:12 Proč jdou ceny všeho zboží nahoru?
    • 01:54 Může za to koronavirus, zablokovaný Suezský průplav nebo kontejnery?
    • 04:03 Jaký vliv má zvyšování cen na konkrétní druhy zboží?
    • 06:22 Kterých prodejců se růst cen dotkne nejvíc?
    • 07:30 Dočkáme se v nejbližším období snižování cen?
    • 09:13 Kdy je pro prodejce správný čas na vytváření zásob?
    • 10:58 Co je to „blank sailing“ a jak fungují přepravní kartely?
    • 14:27 Jak je možné, že lokální dodavatelé dnes prodávají zboží mnohem levněji?


Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek