1min. doba čtení

Pozvánka na Unconference Measure Camp v Bratislavě

Kolega z Dognetu David Puha je jeden ze spoluorganizátorů setkání Measure Camp v Bratislavě. Tento formát eventu je na Slovensku i v Česku poměrně nový. David zdůrazňuje, že Measure Camp není konference, ale takzvaná unconference. Co to vlastně znamená, kdy se bude konat a kdo se může zapojit, se dozvíte v naší video pozvánce.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:33 odkud se vzal Measure Camp a co je vlastně unconference,
  • 1:28 jakým způsobem se řeší program a jaké osobnosti navštíví Measure Camp tento rok,
  • 2:43 kdy bude probíhat registrace,
  • 3:09 pro koho je Measure Camp určen,
  • 4:10 jakou nejlepší přednášku nebo diskusi na Measure Campu David zažil,
  • 5:36 jak můžete na tomto eventu odprezentovat také váš konkrétní problém,
  • 6:49 základní info: kde, kdy, jak a za kolik,
  • 8:08 kdo spolupracuje a podporuje tento event.

 

Registrovat se můžete zde: https://bratislava.measurecamp.org/registration/

[Xyz-ips snippet = “Newsletter”]
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+