2min. doba čtení

Pozvánka na CREATIVE summit & EXPO

Ivan Cingel z CREATIVE sites vám přináší pozvánku na druhý ročník e-commerce konference CREATIVE summit & EXPO. Tentokrát se odehraje 5.4.2019 v x-bionic® sphere v Šamoríně. Poprvé budou přednášky propojeny také s vystavovateli. Prozradil nám, v čem je tato konference jiná, pro koho je určena a proč se vyplatí zúčastnit se jí.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:25 proč zvolili prostory v Šamoríně,
  • 0:50 jak to bude s dopravou a ubytováním,
  • 1:27 v čem je tento summit jiný a proč byste tam měli jet,
  • 2:58 jak budou rozděleny panelové diskuse,
  • 4:08 kolik vystavovatelů je přihlášených,
  • 5:20 čím chtějí přilákat návštěvníky,
  • 7:00 jak to bude s afterparty a networkingem,
  • 9:26 jak se můžete zapojit i vy.

Kontakt: https://www.creativesummit.sk/kontakt/
Vstupenky: https://www.creativesummit.sk/vstupenky/

Exkluzivně pro naše čtenáře máme kupón se slevou 20 %.

Váš slevový kód: CSE2019ECB

 

Jak na to?

Kupón uplatníte při nákupu:

  1. vstupenek na EXPO (vstup pouze na veletrh),
  2. vstupenek na SUMMIT & EXPO (vstup na přednášky, veletrhy a další program).

Sleva se nevztahuje na VIP balíky ani na nákup videozáznamů.

Kupón použijete přímo při nákupu vstupenek. Zadáte ho v Košíku před krokem Do pokladny a kliknete na Odeslat. Uplatněná sleva se automaticky projeví na zobrazených částkách.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek