Persona je modelová osoba, která představuje základní vlastnosti a charakteristiky skupiny potencionálních zákazníků. Pomocí tohoto způsobu vytvoření fiktivní osoby může prodávající lépe pochopit svého zákazníka a tím pádem mu dokáže lépe přizpůsobit svůj produkt, službu a marketingovou strategii. Často se tyto osoby popisují až do úplných detailů, to znamená, že kromě základních charakteristik jako například pohlaví a věk tam mohou být také věci jako oblíbená barva nebo hodnoty, které člověk vyznává. Pro byznys je dobré si jich vytvořit několik, aby tak prodejce byl schopný přizpůsobit nabídku kupujícímu na míru.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]