1min. doba čtení

Persona

Persona je modelová osoba, která představuje základní vlastnosti a charakteristiky skupiny potencionálních zákazníků. Pomocí tohoto způsobu vytvoření fiktivní osoby může prodávající lépe pochopit svého zákazníka a tím pádem mu dokáže lépe přizpůsobit svůj produkt, službu a marketingovou strategii.

Persona je modelová osoba, která představuje základní vlastnosti a charakteristiky skupiny potencionálních zákazníků. Pomocí tohoto způsobu vytvoření fiktivní osoby může prodávající lépe pochopit svého zákazníka a tím pádem mu dokáže lépe přizpůsobit svůj produkt, službu a marketingovou strategii. Často se tyto osoby popisují až do úplných detailů, to znamená, že kromě základních charakteristik jako například pohlaví a věk tam mohou být také věci jako oblíbená barva nebo hodnoty, které člověk vyznává. Pro byznys je dobré si jich vytvořit několik, aby tak prodejce byl schopný přizpůsobit nabídku kupujícímu na míru.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+