2 min. doba čtení

Obsah sociálních sítí se rozšíří do profilů Google My Business

Nová sekce "Social Media Updates" ve vyhledávání zobrazí nejnovější příspěvky ze sociálních sítí propojených s firemními profily. Propojení účtů je možné se sociálními sítěmi Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest, TikTok a X.

Obsah sociálních sítí se rozšíří do profilů Google My Business
Zdroj: Depositphotos

V loňském roce Google umožnil firmám přidávat odkazy na vlastní sociální sítě přímo do firemních profilů. To znamená, že pokud má firma účty na sociálních sítích, může na ně přidávat odkazy přímo ve vyhledávání Google a Mapách Google. Toto vylepšení má lidem pomoci najít více informací o firmě a jejích produktech nebo službách.

Google tuto možnost rozšířil a přidal nový způsob, jak zobrazit nejnovější příspěvky ze sociálních sítí přímo ve vyhledávání. Když tedy někdo hledá firmu na Googlu, může vidět nejen základní informace, ale také nejnovější příspěvky na sociálních sítích, jako jsou obrázky nebo statusy.

Týdenní podcast UPdate

Celkově jde o to, že se Google snaží pomoci podnikům zviditelnit se a přilákat větší zájem lidí, kteří hledají informace na internetu.

Ako na to?

“Ve svém firemním profilu přejděte na “Upravit profil”, klikněte na “Obchodní informace” a poté na “Kontakt”. Tam vyberte “Sociální profily” a přidejte, aktualizujte nebo odstraňte odkazy,” sdílí Search Engine Journal průvodce.

Náhledy příspěvků se přidávají automaticky, ale existuje možnost propojit účty ručně. V některých případech může společnost Google automaticky přidat odkazy na sociální média do způsobilých firemních profilů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Google rozšiřuje cílení pro Demand Gen kampaně
2 min. doba čtení

Google rozšiřuje cílení pro Demand Gen kampaně

Google aktualizoval Demand Gen kampaně. Přibyde optimalizované cílení na konkrétní věkové skupiny nebo pohlaví. Nová funkce přinese přesnější kontrolu nad tím, kdo vidí vaše reklamy, což je důležité pro efektivní cílení Googlu na konkrétní demografické segmenty.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Proč jsou tržiště v USA populární?
3 min. doba čtení

Proč jsou tržiště v USA populární?

Nová studie společností Digital Commerce 360 a Bizrate Insights ukazuje zajímavé vzorce toho, jak lidé v USA nakupují online. Průzkum, kterého se zúčastnilo 1 017 lidí, odhaluje motivace, preference a obavy spotřebitelů při nakupování na online trhu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+