2 min. doba čtení

Obsah sociálních sítí se rozšíří do profilů Google My Business

Nová sekce "Social Media Updates" ve vyhledávání zobrazí nejnovější příspěvky ze sociálních sítí propojených s firemními profily. Propojení účtů je možné se sociálními sítěmi Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Pinterest, TikTok a X.

Obsah sociálních sítí se rozšíří do profilů Google My Business
Zdroj: Depositphotos

V loňském roce Google umožnil firmám přidávat odkazy na vlastní sociální sítě přímo do firemních profilů. To znamená, že pokud má firma účty na sociálních sítích, může na ně přidávat odkazy přímo ve vyhledávání Google a Mapách Google. Toto vylepšení má lidem pomoci najít více informací o firmě a jejích produktech nebo službách.

Google tuto možnost rozšířil a přidal nový způsob, jak zobrazit nejnovější příspěvky ze sociálních sítí přímo ve vyhledávání. Když tedy někdo hledá firmu na Googlu, může vidět nejen základní informace, ale také nejnovější příspěvky na sociálních sítích, jako jsou obrázky nebo statusy.

Týdenní podcast UPdate

Celkově jde o to, že se Google snaží pomoci podnikům zviditelnit se a přilákat větší zájem lidí, kteří hledají informace na internetu.

Ako na to?

“Ve svém firemním profilu přejděte na “Upravit profil”, klikněte na “Obchodní informace” a poté na “Kontakt”. Tam vyberte “Sociální profily” a přidejte, aktualizujte nebo odstraňte odkazy,” sdílí Search Engine Journal průvodce.

Náhledy příspěvků se přidávají automaticky, ale existuje možnost propojit účty ručně. V některých případech může společnost Google automaticky přidat odkazy na sociální média do způsobilých firemních profilů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok posiluje trh automotive marketingu
4 min. doba čtení

TikTok posiluje trh automotive marketingu

Rostoucí náklady na digitální reklamu a změny v chování spotřebitelů nutí automobilové značky hledat nové způsoby, jak efektivně oslovit kupující. TikTok se proto rozhodl vstoupit do světa automobilové reklamy s TikTok Automotive Ads – novým nástrojem, který má pomoci prodejcům a výrobcům aut spojit se s potenciálními kupujícími. Tento krok naznačuje, že TikTok chce konkurovat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+