V loňském roce Google umožnil firmám přidávat odkazy na vlastní sociální sítě přímo do firemních profilů. To znamená, že pokud má firma účty na sociálních sítích, může na ně přidávat odkazy přímo ve vyhledávání Google a Mapách Google. Toto vylepšení má lidem pomoci najít více informací o firmě a jejích produktech nebo službách.
Google tuto možnost rozšířil a přidal nový způsob, jak zobrazit nejnovější příspěvky ze sociálních sítí přímo ve vyhledávání. Když tedy někdo hledá firmu na Googlu, může vidět nejen základní informace, ale také nejnovější příspěvky na sociálních sítích, jako jsou obrázky nebo statusy.
Celkově jde o to, že se Google snaží pomoci podnikům zviditelnit se a přilákat větší zájem lidí, kteří hledají informace na internetu.
Ako na to?
“Ve svém firemním profilu přejděte na “Upravit profil”, klikněte na “Obchodní informace” a poté na “Kontakt”. Tam vyberte “Sociální profily” a přidejte, aktualizujte nebo odstraňte odkazy,” sdílí Search Engine Journal průvodce.
Náhledy příspěvků se přidávají automaticky, ale existuje možnost propojit účty ručně. V některých případech může společnost Google automaticky přidat odkazy na sociální média do způsobilých firemních profilů.