2min. doba čtení

O ZĽAVEDŇA.SK/SLEVADNE.CZ, OD SAMÉHO POČÁTKU AŽ PO ÚSPĚŠNÝ SLEVOVÝ PORTÁL, OČIMA MARKETINGOVÉ MANAŽERKY (Silvia Rosenberger, ZľavaDňa)

Zajímalo vás někdy, jak funguje slevový portál? Silvia Rosenberger je marketingovou manažerkou ve ZľavaDňa.sk / SlevaDne.cz, kde pracuje už sedmým rokem. V průběhu let jejího působení vystřídala různé pozice a nabrala cenné zkušenosti. V našem rozhovoru nám přiblíží, jak funguje ZľavaDňa, na co se ve firmě zaměřují, jaké mají marketingové strategie a jak zvládají boj s konkurencí. Dozvíte se, jaké byly její začátky, jak se jí vede dnes a jaké jsou jejich plány s českou verzí SlevaDne.cz

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V tomto rozhovoru zjistíte:

  • Proč je Silvia v ZľavaDňa.sk už sedm let.
  • Čemu se momentálně v ZľavaDňa.sk věnují nejvíce.
  • Zda-li bude mít ZľavaDňa.sk reklamu i v televizi.
  • Které měsíce jsou v ZľavaDňa.sk nejsilnější.
  • Jakou část z celkového obratu představují Vánoce.
  • Jaká je v ZľavaDňa.sk průměrná denní a měsíční návštěvnost.
  • V jaké oblasti převládá největší boj s konkurencí.
  • Jakou má na trhu pozici česká verze SlevaDne.cz a jaká je její budoucnost.
  • V jakých případech a jak často ZľavaDňa.sk využívá mediální spolupráci.
  • Jaké jsou pro ZľavaDňa.sk nejsilnější akviziční kanály.
  • Kolik lidí pracuje interně a co ZľavaDňa.sk outsourcuje.
  • Jaké byly developerské začátky ZľavaDňa.sk.
  • V čem vidí Silvie slabosti v rámci marketingu.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek