1min. doba čtení

O čem je automatizace SEO a jaký je její význam? (Martin Pichlík, eVisions)

Martin Pichlík je SEO konzultantem v agentuře eVisions. Je jedním ze zakladatelů nového nástroje s názvem KeyWord Eater, který slouží pro SEO automatizaci. V rozhovoru nám pověděl, proč má automatizace v této oblasti význam, jaké jsou její přínosy pro analytiky a s čím vším dokáže pomoci i majitelům e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovore se dozvíte:

    • 01:09 O čem je v současnosti automatizace SEO?
    • 02:03 Proč nejsou už existující nástroje dostatečnou automatizací?
    • 03:42 Jak by měl k tomu přistupovat tvůrce e-shopu?
    • 06:02 Martinova doporučení nástrojů pro majitele e-shopů.
    • 09:49 Co by se v rámci SEO mohlo a mělo automatizovat, ale často se na to zapomíná?
    • 11:59 Co je to „Content Gap“ analýza?
    • 13:43 Jaká jsou nejčastější zjištění „Content Gap“ analýzy?
    • 15:15 Dá se nějakým způsobem automatizovat i linkbuilding?
    • 16:37 Jak se dá pracovat s daty z Marketing Mineru, např. v Gmailu?
    • 18:07 Co je to „Link Intersect“ analýza?
    • 22:08 Co v rámci obsahu se dá dnes automatizovat?
    • 24:15 Jak se dají připravit texty pro SEO automatizaci?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek