V rozhovore se dozvíte:
-
- 01:09 O čem je v současnosti automatizace SEO?
- 02:03 Proč nejsou už existující nástroje dostatečnou automatizací?
- 03:42 Jak by měl k tomu přistupovat tvůrce e-shopu?
- 06:02 Martinova doporučení nástrojů pro majitele e-shopů.
- 09:49 Co by se v rámci SEO mohlo a mělo automatizovat, ale často se na to zapomíná?
- 11:59 Co je to „Content Gap“ analýza?
- 13:43 Jaká jsou nejčastější zjištění „Content Gap“ analýzy?
- 15:15 Dá se nějakým způsobem automatizovat i linkbuilding?
- 16:37 Jak se dá pracovat s daty z Marketing Mineru, např. v Gmailu?
- 18:07 Co je to „Link Intersect“ analýza?
- 22:08 Co v rámci obsahu se dá dnes automatizovat?
- 24:15 Jak se dají připravit texty pro SEO automatizaci?