Zajímá mě
4. srpna 2020

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
4. srpna 2020

O čem je automatizace SEO a jaký je její význam? (Martin Pichlík, eVisions)

2 min čtení

Martin Pichlík je SEO konzultantem v agentuře eVisions. Je jedním ze zakladatelů nového nástroje s názvem KeyWord Eater, který slouží pro SEO automatizaci. V rozhovoru nám pověděl, proč má automatizace v této oblasti význam, jaké jsou její přínosy pro analytiky a s čím vším dokáže pomoci i majitelům e-shopů.

V rozhovore se dozvíte:

    • 01:09 O čem je v současnosti automatizace SEO?
    • 02:03 Proč nejsou už existující nástroje dostatečnou automatizací?
    • 03:42 Jak by měl k tomu přistupovat tvůrce e-shopu?
    • 06:02 Martinova doporučení nástrojů pro majitele e-shopů.
    • 09:49 Co by se v rámci SEO mohlo a mělo automatizovat, ale často se na to zapomíná?
    • 11:59 Co je to „Content Gap“ analýza?
    • 13:43 Jaká jsou nejčastější zjištění „Content Gap“ analýzy?
    • 15:15 Dá se nějakým způsobem automatizovat i linkbuilding?
    • 16:37 Jak se dá pracovat s daty z Marketing Mineru, např. v Gmailu?
    • 18:07 Co je to „Link Intersect“ analýza?
    • 22:08 Co v rámci obsahu se dá dnes automatizovat?
    • 24:15 Jak se dají připravit texty pro SEO automatizaci?

    Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.