|
1 min. doba čtení

Návštěvnost z Microsoft Ads zcela zdarma? Využijte toho, kým se dá (Darko Ďurica, Winston Bros)

Hledáte nové možnosti propagace, které přinášejí reálné výsledky? Možná jste je právě našli. Samozřejmě Microsoft Ads nejsou vhodné pro každý segment. Ale počet uživatelů Bingu každoročně roste a potenciál je tedy velký. Jak se za poslední rok změnila platforma Microsoft Ads, co kromě reklamy ve vyhledávání lze najít a proč momentálně můžete získat kampaně na nějakou dobu zdarma, nám řekl Darko Ďurica, Business Development Manager Winston Bros.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:26 Jak se za poslední rok změnila platforma Microsoft Ads?
  • 04:08 Jaký to má dosah v Česku, na Slovensku a celkově v Evropě?
  • 08:07 Co kromě reklamy ve vyhledávání lze najít?
  • 11:14 Jaká je spolupráce Winston Bros s Microsoftem a co vám může přinést?
  • 18:20 Je nějaký zásadní rozdíl mezi Google a Microsoft kampaněmi?
  • 27:03 Jak je na tom bidding a co to má společného s produkty?
  • 33:56 Lze to vše řešit v rámci Microsoft Ads?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)
6 min. doba čtení

Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)

Rychlejší doručení, inteligentní Z-boxy, ekologická řešení i nové nápady, které mohou změnit způsob, jak vnímáme logistiku. Tento rozhovor ukazuje, že doručení není jen o balících, ale o emocích, důvěře a technologiích, které zlepšují každou fázi nákupu. Zjistíte, proč je „objednej si do tří hodin a zítra to máš doma“ silnější argument než jakákoli sleva a […]

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet