1 min. doba čtení

Návštěvnost z Microsoft Ads zcela zdarma? Využijte toho, kým se dá (Darko Ďurica, Winston Bros)

Hledáte nové možnosti propagace, které přinášejí reálné výsledky? Možná jste je právě našli. Samozřejmě Microsoft Ads nejsou vhodné pro každý segment. Ale počet uživatelů Bingu každoročně roste a potenciál je tedy velký. Jak se za poslední rok změnila platforma Microsoft Ads, co kromě reklamy ve vyhledávání lze najít a proč momentálně můžete získat kampaně na nějakou dobu zdarma, nám řekl Darko Ďurica, Business Development Manager Winston Bros.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:26 Jak se za poslední rok změnila platforma Microsoft Ads?
  • 04:08 Jaký to má dosah v Česku, na Slovensku a celkově v Evropě?
  • 08:07 Co kromě reklamy ve vyhledávání lze najít?
  • 11:14 Jaká je spolupráce Winston Bros s Microsoftem a co vám může přinést?
  • 18:20 Je nějaký zásadní rozdíl mezi Google a Microsoft kampaněmi?
  • 27:03 Jak je na tom bidding a co to má společného s produkty?
  • 33:56 Lze to vše řešit v rámci Microsoft Ads?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+