|
1 min. doba čtení

Návštěvnost z Microsoft Ads zcela zdarma? Využijte toho, kým se dá (Darko Ďurica, Winston Bros)

Hledáte nové možnosti propagace, které přinášejí reálné výsledky? Možná jste je právě našli. Samozřejmě Microsoft Ads nejsou vhodné pro každý segment. Ale počet uživatelů Bingu každoročně roste a potenciál je tedy velký. Jak se za poslední rok změnila platforma Microsoft Ads, co kromě reklamy ve vyhledávání lze najít a proč momentálně můžete získat kampaně na nějakou dobu zdarma, nám řekl Darko Ďurica, Business Development Manager Winston Bros.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Návštěvnost z Microsoft Ads zcela zdarma? Využijte toho, kým se dá (Darko Ďurica, Winston Bros)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:26 Jak se za poslední rok změnila platforma Microsoft Ads?
  • 04:08 Jaký to má dosah v Česku, na Slovensku a celkově v Evropě?
  • 08:07 Co kromě reklamy ve vyhledávání lze najít?
  • 11:14 Jaká je spolupráce Winston Bros s Microsoftem a co vám může přinést?
  • 18:20 Je nějaký zásadní rozdíl mezi Google a Microsoft kampaněmi?
  • 27:03 Jak je na tom bidding a co to má společného s produkty?
  • 33:56 Lze to vše řešit v rámci Microsoft Ads?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)
2 min. doba čtení

SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)

Myslíte si, že SEO je jen o technických frázích a nudné optimalizaci nadpisů? Omyl! V tomto rozhovoru zazní, jak se dá pomocí článků bez placených kampaní zdvojnásobit počet objednávek, proč jsou návody na citronovou šťávu past a co má SEO společného s obchodní strategií či výkonem Google Ads kampaní. Zjistíte, proč agenturám nevěřit jen na […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Magento vs Shopify: Praktické rady, které vám mohou ušetřit tisíce eur ročně (Mário Babej, WAME)
1 min. doba čtení

Magento vs Shopify: Praktické rady, které vám mohou ušetřit tisíce eur ročně (Mário Babej, WAME)

Chystáte se rozjet vlastní e-shop, nebo vás ten současný začíná omezovat? Zjistěte, proč může být pronajímatelná platforma jako Shopify či Shoptet skvělým začátkem, ale také jak vás může potichu připravit o data a peníze, když váš byznys vyroste. Odhalíme rozdíly, o kterých se běžně nemluví, a poradíme, kdy je čas přestat platit za „krabici“ a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+