2 min. doba čtení

Nakupující stárnou a obchodní domy to cítí

I zvučné zahraniční obchodní domy jako Macy's, Kohl's a Nordstrom se stabilní bází zákazníků cítí, že tržby klesají. Jejich cílová skupina totiž stárne.

Nakupující stárnou a obchodní domy to cítí
Zdroj: Depositphotos

Podle článku CNBC dokázaly tyto provozy v minulosti uspokojit potřeby více generací. Dnešní mladší spotřebitelé, zejména mileniálové a generace Z, však vyhledávají zboží na sociálních sítích, ve specializovaných obchodech a na internetových platformách.

Vzhledem ke zpomalení prodeje se tyto obchodní domy snaží přilákat investory a přizpůsobit se měnícím se preferencím spotřebitelů. Oliver Chen, analytik společnosti TD Cowen, zdůraznil naléhavou potřebu oslovit mladší zákazníky: “Když jste obchodní dům, musíte – a měli byste – oslovit mladší a starší,” řekl. vyjádřil se pro CNBC.

Jak naznačuje infografika, Nordstrom má jako jediná z porovnávaných společností větší základnu zákazníků složenou z Mileniálů a Generace X než z Boomerů. To může být spojeno s tím, že provozuje také maloobchodní řetězec Nordstrom Rack, který přitahuje mladší zákazníky s vyšší orientací na módu.

Zdroj: CNBC

Jejich výhled na fiskální rok však zůstává slabý, přičemž se očekává malý nebo žádný meziroční růst tržeb. Maloobchodníci se zaměřují na zlepšení privátních značek, aby se odlišili, neboť tyto exkluzivní rady mají často nižší ceny než národní značky. Kromě toho obchodní domy čelí výzvám souvisejícím s návštěvností a prodejem, jelikož spotřebitelé v důsledku inflace vyčleňují více výdajů na zboží každodenní spotřeby.

Jak upoutat a oslovit mladší generace zůstává pro obchodní domy výzvou. Přizpůsobit se preferencím mladších i starších zákazníků bude klíčové.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+