2 min. doba čtení

Na trh přichází nový způsob online placení

Nová služba Click to Pay (C2P) umožňuje zákazníkům při nákupu na e-shopech platit bez poskytování údajů o kreditní kartě. Má potenciál konkurovat společnosti PayPal a přitáhnout podíl na trhu od vydavatelů kreditních karet.

Na trh přichází nový způsob online placení

Hlavní myšlenka C2P spočívá v tom, že zákazníci mohou provádět platby online jediným kliknutím bez nutnosti zadávání dalších údajů o své platební kartě. Po registraci v elektronické peněžence mohou zákazníci okamžitě provádět platby kartou bez dalšího zadávání informací. Kromě toho bude možné ukládat karty od různých poskytovatelů a mít je k dispozici na libovolných zařízeních.

Bezpečné online platby

Celý proces probíhá prostřednictvím tokenizovaného a šifrovaného řešení. To znamená, že zákazníci neposkytují své údaje o kartě při nákupu, ale používají speciální tokeny k provádění transakce. Díky tomu se snižuje riziko krádeže údajů o kartě a zvyšuje bezpečnost a ochranu soukromí zákazníků.

Služba má potenciál zjednodušit online platby a zlepšit bezpečnost pro zákazníky i pro maloobchodníky. Banky a poskytovatelé platebních služeb budou muset tuto službu implementovat pro maloobchodníky, což bude klíčovým faktorem pro její úspěch v konkurenci s PayPal a dalšími službami.

Jak to bude s realizací?

Click to Pay byla zavedena v USA v roce 2020 a byla vyvinuta společnostmi Visa, Mastercard, American Express, Discover, JCB a China Union Pay. Německý poskytovatel platebních služeb Computop již oznámil, že nabídne řešení Click to Pay pro Visa a již jej implementoval pro Mediamarkt. Společnost Mastercard také plánuje spustit službu Click to Pay v Německu s bankovním partnerem Vimpay.

O úspěšnosti Click to Pay rozhodne zejména to, jak se banky a poskytovatelé platebních služeb pustí do implementace této služby u maloobchodníků.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+