Bounce rate, tedy Míra opuštění stránky představuje množství návštěvníků, kteří stránku opustili hned po tom, co ji navštívili. Pokud se návštěvník neproklikne na další obsah, znamená to, že na stránce je chybný obsah. Aby si člověk prohlédl stránku, tak ho musí zaujmout. Proto je lepší, čím je míra opuštění stránky nižší. Podle toho můžeme upravovat obsah stránky, její relevanci, nebo jiné on-page faktory. Bounce rate vyjadřuje poměr mezi množstvím zákazníků, kteří stránku navštívili, a těmi, kteří odešli bez jakékoliv další interakce.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]