1min. doba čtení

Míra opuštění stránky (Bounce rate)

Bounce rate, tedy Míra opuštění stránky představuje množství návštěvníků, kteří stránku opustili hned po tom, co ji navštívili. Pokud se návštěvník neproklikne na další obsah, znamená to, že na stránce je chybný obsah.

Bounce rate, tedy Míra opuštění stránky představuje množství návštěvníků, kteří stránku opustili hned po tom, co ji navštívili. Pokud se návštěvník neproklikne na další obsah, znamená to, že na stránce je chybný obsah. Aby si člověk prohlédl stránku, tak ho musí zaujmout. Proto je lepší, čím je míra opuštění stránky nižší. Podle toho můžeme upravovat obsah stránky, její relevanci, nebo jiné on-page faktory. Bounce rate vyjadřuje poměr mezi množstvím zákazníků, kteří stránku navštívili, a těmi, kteří odešli bez jakékoliv další interakce.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+