2min. doba čtení

Microsoft Ads jako reklamní příležitost pro e-shopy? (Darko Ďurica – BlueWinston)

Microsoft nabízí mnohem více možností, než byste si na první pohled mohli myslet. Díky sofistikovanému systému na něm můžete inzerovat naprosto stejně, jako na Google. Samozřejmě jsou jiné dopady i cílová skupina, ale výsledky vás skutečně překvapí. V čem je systém odlišný od velkého bratra Googlu, jaké všechny kanály pod něj spadají a kolik peněz byste si měli připravit nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Darko Ďurica z BlueWinston.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

        • 01:24 Co dnes znamená MS Channel Partner? Co všechno do toho spadá?
        • 04:06 Má agentura odměnu z minutých peněz v systému?
        • 04:40 Jaké všechny kanály na Microsoftu do toho spadají?
        • 07:07 Je Bing v něčem jiný než Google v reklamách?
        • 08:39 Kolik je na Slovensku relevantních uživatelů?
        • 11:35 Co průměrné CPC, liší se od Googlu?
        • 12:48 Jakou roli hraje v celém procesu BlueWinston?
        • 17:02 Jsou nějaké segmenty, pro které nejsou vhodné Microsoft Ads?
        • 18:30 Jaká cílová skupina se nachází na Microsoftu?
        • 20:18 Jaké jsou doporučené rozpočty pro tuto síť?
        • 23:26 Jak fungují platby za reklamu?
        • 24:02 Spuštění kampaně
        • 28:07 S čím vším umí pomoci BlueWinston?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

BlueWinston
Tento článek ti přináší

BlueWinston

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1min. doba čtení

Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívání Influencerů v posledním období dostává jednu ránu za druhou. Není se čemu divit. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vztahy k prezentovaným produktům či službám a přílišná saturace sponzorovaných příspěvků jsou snad největšími vykřičníky z pohledu značek. Zda jsou influenceři vhodní pro každou značku, jak fungují krátkodobé kampaně oproti dlouhodobým a kam směřuje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Pilotovaný přechod na Shoptet jako řešení pro malé i velké (Martin Murza, Murza)
1min. doba čtení

Pilotovaný přechod na Shoptet jako řešení pro malé i velké (Martin Murza, Murza)

Na trhu je množství krabicových řešení či webů na míru. Shoptet patří mezi ty nejrozšířenější. Právě díky dobré podpoře, jednoduché ovladatelnosti a jiným benefitům lidé předcházejí na tuto platformu. Z jakých řešení e-shopy nejčastěji přecházejí na Shoptet, zda jsou vhodní i pro B2B segment a jak vám v tomto celém umí pomoci agentura nám ve […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+