2 min. doba čtení

Microsoft Ads jako reklamní příležitost pro e-shopy? (Darko Ďurica – BlueWinston)

Microsoft nabízí mnohem více možností, než byste si na první pohled mohli myslet. Díky sofistikovanému systému na něm můžete inzerovat naprosto stejně, jako na Google. Samozřejmě jsou jiné dopady i cílová skupina, ale výsledky vás skutečně překvapí. V čem je systém odlišný od velkého bratra Googlu, jaké všechny kanály pod něj spadají a kolik peněz byste si měli připravit nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Darko Ďurica z BlueWinston.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

        • 01:24 Co dnes znamená MS Channel Partner? Co všechno do toho spadá?
        • 04:06 Má agentura odměnu z minutých peněz v systému?
        • 04:40 Jaké všechny kanály na Microsoftu do toho spadají?
        • 07:07 Je Bing v něčem jiný než Google v reklamách?
        • 08:39 Kolik je na Slovensku relevantních uživatelů?
        • 11:35 Co průměrné CPC, liší se od Googlu?
        • 12:48 Jakou roli hraje v celém procesu BlueWinston?
        • 17:02 Jsou nějaké segmenty, pro které nejsou vhodné Microsoft Ads?
        • 18:30 Jaká cílová skupina se nachází na Microsoftu?
        • 20:18 Jaké jsou doporučené rozpočty pro tuto síť?
        • 23:26 Jak fungují platby za reklamu?
        • 24:02 Spuštění kampaně
        • 28:07 S čím vším umí pomoci BlueWinston?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

BlueWinston
Tento článek ti přináší

BlueWinston

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+