2 min. doba čtení

Microsoft Ads jako reklamní příležitost pro e-shopy? (Darko Ďurica – BlueWinston)

Microsoft nabízí mnohem více možností, než byste si na první pohled mohli myslet. Díky sofistikovanému systému na něm můžete inzerovat naprosto stejně, jako na Google. Samozřejmě jsou jiné dopady i cílová skupina, ale výsledky vás skutečně překvapí. V čem je systém odlišný od velkého bratra Googlu, jaké všechny kanály pod něj spadají a kolik peněz byste si měli připravit nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Darko Ďurica z BlueWinston.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

        • 01:24 Co dnes znamená MS Channel Partner? Co všechno do toho spadá?
        • 04:06 Má agentura odměnu z minutých peněz v systému?
        • 04:40 Jaké všechny kanály na Microsoftu do toho spadají?
        • 07:07 Je Bing v něčem jiný než Google v reklamách?
        • 08:39 Kolik je na Slovensku relevantních uživatelů?
        • 11:35 Co průměrné CPC, liší se od Googlu?
        • 12:48 Jakou roli hraje v celém procesu BlueWinston?
        • 17:02 Jsou nějaké segmenty, pro které nejsou vhodné Microsoft Ads?
        • 18:30 Jaká cílová skupina se nachází na Microsoftu?
        • 20:18 Jaké jsou doporučené rozpočty pro tuto síť?
        • 23:26 Jak fungují platby za reklamu?
        • 24:02 Spuštění kampaně
        • 28:07 S čím vším umí pomoci BlueWinston?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

BlueWinston
Tento článek ti přináší

BlueWinston

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První měsíc TikTok reklam na Slovensku, vratky a novinky z Google či Instagramu | MUDROVAČKA 08/2024
1 min. doba čtení

První měsíc TikTok reklam na Slovensku, vratky a novinky z Google či Instagramu | MUDROVAČKA 08/2024

Veronika si odkroutila premiéru v horkém křesle Mudrovačky! A šlo jí to náramně… Spolu jsme si prošli několik zajímavých témat. Ba to chvílemi až vypadalo, že se nejednalo o souhrn novinek za letní měsíc. Rozebírali jsme první měsíc TikTok reklamy na Slovensku, opravování reklamovaného zboží, mobile commerce, vratky v e-commerce, či několik novinek z Instagramu […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Může člověk s MBA titulem reálně zvýšit firmě zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální Univerzita)
1 min. doba čtení

Může člověk s MBA titulem reálně zvýšit firmě zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální Univerzita)

Digitální univerzita nabízí flexibilní a kvalitní vzdělávání v digitálním marketingu a managementu, přizpůsobené potřebám moderního trhu. Koncept „sobotical“ představuje příležitost investovat soboty do rozvoje kariéry prostřednictvím intenzivních přednášek a workshopů. Kromě klasických programů Certifikovaného a Expert studia mají také MBA program, který kombinuje teorii s praktickými dovednostmi, ideální pro manažery a podnikatele. Zakladatel univerzity sdílí […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+