|
2 min. doba čtení

Microsoft Ads jako reklamní příležitost pro e-shopy? (Darko Ďurica – BlueWinston)

Microsoft nabízí mnohem více možností, než byste si na první pohled mohli myslet. Díky sofistikovanému systému na něm můžete inzerovat naprosto stejně, jako na Google. Samozřejmě jsou jiné dopady i cílová skupina, ale výsledky vás skutečně překvapí. V čem je systém odlišný od velkého bratra Googlu, jaké všechny kanály pod něj spadají a kolik peněz byste si měli připravit nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Darko Ďurica z BlueWinston.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Microsoft Ads jako reklamní příležitost pro e-shopy? (Darko Ďurica – BlueWinston)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

        • 01:24 Co dnes znamená MS Channel Partner? Co všechno do toho spadá?
        • 04:06 Má agentura odměnu z minutých peněz v systému?
        • 04:40 Jaké všechny kanály na Microsoftu do toho spadají?
        • 07:07 Je Bing v něčem jiný než Google v reklamách?
        • 08:39 Kolik je na Slovensku relevantních uživatelů?
        • 11:35 Co průměrné CPC, liší se od Googlu?
        • 12:48 Jakou roli hraje v celém procesu BlueWinston?
        • 17:02 Jsou nějaké segmenty, pro které nejsou vhodné Microsoft Ads?
        • 18:30 Jaká cílová skupina se nachází na Microsoftu?
        • 20:18 Jaké jsou doporučené rozpočty pro tuto síť?
        • 23:26 Jak fungují platby za reklamu?
        • 24:02 Spuštění kampaně
        • 28:07 S čím vším umí pomoci BlueWinston?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

BlueWinston
Tento článek ti přináší

BlueWinston

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)
2 min. doba čtení

SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)

Myslíte si, že SEO je jen o technických frázích a nudné optimalizaci nadpisů? Omyl! V tomto rozhovoru zazní, jak se dá pomocí článků bez placených kampaní zdvojnásobit počet objednávek, proč jsou návody na citronovou šťávu past a co má SEO společného s obchodní strategií či výkonem Google Ads kampaní. Zjistíte, proč agenturám nevěřit jen na […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Magento vs Shopify: Praktické rady, které vám mohou ušetřit tisíce eur ročně (Mário Babej, WAME)
1 min. doba čtení

Magento vs Shopify: Praktické rady, které vám mohou ušetřit tisíce eur ročně (Mário Babej, WAME)

Chystáte se rozjet vlastní e-shop, nebo vás ten současný začíná omezovat? Zjistěte, proč může být pronajímatelná platforma jako Shopify či Shoptet skvělým začátkem, ale také jak vás může potichu připravit o data a peníze, když váš byznys vyroste. Odhalíme rozdíly, o kterých se běžně nemluví, a poradíme, kdy je čas přestat platit za „krabici“ a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+