2min. doba čtení

Microsoft Ads jako reklamní příležitost pro e-shopy? (Darko Ďurica – BlueWinston)

Microsoft nabízí mnohem více možností, než byste si na první pohled mohli myslet. Díky sofistikovanému systému na něm můžete inzerovat naprosto stejně, jako na Google. Samozřejmě jsou jiné dopady i cílová skupina, ale výsledky vás skutečně překvapí. V čem je systém odlišný od velkého bratra Googlu, jaké všechny kanály pod něj spadají a kolik peněz byste si měli připravit nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Darko Ďurica z BlueWinston.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

        • 01:24 Co dnes znamená MS Channel Partner? Co všechno do toho spadá?
        • 04:06 Má agentura odměnu z minutých peněz v systému?
        • 04:40 Jaké všechny kanály na Microsoftu do toho spadají?
        • 07:07 Je Bing v něčem jiný než Google v reklamách?
        • 08:39 Kolik je na Slovensku relevantních uživatelů?
        • 11:35 Co průměrné CPC, liší se od Googlu?
        • 12:48 Jakou roli hraje v celém procesu BlueWinston?
        • 17:02 Jsou nějaké segmenty, pro které nejsou vhodné Microsoft Ads?
        • 18:30 Jaká cílová skupina se nachází na Microsoftu?
        • 20:18 Jaké jsou doporučené rozpočty pro tuto síť?
        • 23:26 Jak fungují platby za reklamu?
        • 24:02 Spuštění kampaně
        • 28:07 S čím vším umí pomoci BlueWinston?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

BlueWinston
Tento článek ti přináší

BlueWinston

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Kontroverze spojené s X, Nákupy z druhé ruky a Gen Z chce udržitelnější svět | MUDROVAČKA 02/2024
1min. doba čtení

Kontroverze spojené s X, Nákupy z druhé ruky a Gen Z chce udržitelnější svět | MUDROVAČKA 02/2024

Přinášíme vám naši klasickou MUDROVAČKU, kde jsme se tentokrát podívali na jiná témata, jako AI! Více jsme rozebrali nový model Ecommerce Bridge Live eventov, zjistili, proč chtějí mladí lidé více udržitelný svět, než bude vypadat dále X pod taktovkou Elona Muska a zda mají influenceři po chlebu. To vše a ještě mnohem víc v naší […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Reverzní logistika jako strašák expanze? V roce 2024 už určitě ne! (Dušan Halás, Expandeco)
1min. doba čtení

Reverzní logistika jako strašák expanze? V roce 2024 už určitě ne! (Dušan Halás, Expandeco)

Plánujete expanzi na zahraniční trhy a nevíte, kde začít? A to jste ještě ani neprošili do druhé fáze, kde musíte řešit zvracení zboží od zákazníků… Reverzní logistika je pojem, se kterým se nesetkáváme denně. Ale u e-shopů to je další z klíčových faktorů, zda se zákazník vrátí i příště nebo ne. Jak celý tento proces […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+