2 min. doba čtení

Mango rozšiřuje e-commerce o 22 nových trhů

Společnost Mango rozšiřuje své online podnikání mimořádným tempem. Letos vstoupila na 22 nových trhů a nyní je online ve 110 zemích. Svou online expanzi zaměřila především na Střední Ameriku a Afriku.

Mango rozšiřuje e-commerce o 22 nových trhů
Zdroj: Depositphotos

Společnost Mango zaznamenala dobré výsledky a zaměří se na růst

Na některých trzích (Haiti, Ghana) je španělská módní společnost přítomna zcela nově, zatímco na jiných již provozuje kamenné obchody (Kamerun, Keňa).

Konkrétně Mango rozšířilo svůj online kanál do Senegalu, Ghany, Kamerunu, Konžské republiky, Keni, na Bermudy, Haiti, Dominikánskou republiku, Srí Lanku, Kambodžu, Benin, Etiopii, Tanzanii, Zambii, Zimbabwe, Mali, Čad, Rwandu, Ugandu, Mosambik, Madagaskar a Malawi.

„Rozšíření našeho internetového obchodu na více než dvacet trhů je významným krokem vpřed vnaší strategii. Cílem společnosti je přinést naši nabídku do celého světa,“ uvedla Elena Carasso, ředitelka elektronického obchodu společnosti Mango. Uvedla také, že otevření elektronického obchodu v několika afrických zemích, zejména v těch, kde Mango nemá prodejny, umožní společnosti získat důležité poznatky o trhu.

V první polovině roku 2023 vzrostl online prodej o 10 % ve srovnání s loňským rokem. Online kanál se na celkových tržbách společnosti podílel 36 procenty a stále více se blíží polovině celkových tržeb. Během roku 2022 byly webové stránky společnosti Mango zobrazeny více než 885 milionkrát a kanál elektronického obchodování dosáhl tržeb ve výši 960 milionů eur.

Rok 2022 byl pro společnost Mango mimořádně úspěšný. Módní společnost dosáhla zisku 81 milionů eur, což představuje nárůst o 20,9 % oproti roku 2021. Tržby dosáhly 2,6 miliardy eur, což představuje nárůst o 20,3 % oproti předchozímu roku a o 13,2 % oproti roku 2019, kdy společnost dosáhla svého předchozího maxima.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe