Společnost Mango zaznamenala dobré výsledky a zaměří se na růst
Na některých trzích (Haiti, Ghana) je španělská módní společnost přítomna zcela nově, zatímco na jiných již provozuje kamenné obchody (Kamerun, Keňa).
Konkrétně Mango rozšířilo svůj online kanál do Senegalu, Ghany, Kamerunu, Konžské republiky, Keni, na Bermudy, Haiti, Dominikánskou republiku, Srí Lanku, Kambodžu, Benin, Etiopii, Tanzanii, Zambii, Zimbabwe, Mali, Čad, Rwandu, Ugandu, Mosambik, Madagaskar a Malawi.
“Rozšíření našeho internetového obchodu na více než dvacet trhů je významným krokem vpřed vnaší strategii. Cílem společnosti je přinést naši nabídku do celého světa,” uvedla Elena Carasso, ředitelka elektronického obchodu společnosti Mango. Uvedla také, že otevření elektronického obchodu v několika afrických zemích, zejména v těch, kde Mango nemá prodejny, umožní společnosti získat důležité poznatky o trhu.
V první polovině roku 2023 vzrostl online prodej o 10 % ve srovnání s loňským rokem. Online kanál se na celkových tržbách společnosti podílel 36 procenty a stále více se blíží polovině celkových tržeb. Během roku 2022 byly webové stránky společnosti Mango zobrazeny více než 885 milionkrát a kanál elektronického obchodování dosáhl tržeb ve výši 960 milionů eur.
Rok 2022 byl pro společnost Mango mimořádně úspěšný. Módní společnost dosáhla zisku 81 milionů eur, což představuje nárůst o 20,9 % oproti roku 2021. Tržby dosáhly 2,6 miliardy eur, což představuje nárůst o 20,3 % oproti předchozímu roku a o 13,2 % oproti roku 2019, kdy společnost dosáhla svého předchozího maxima.