2 min. doba čtení

LinkedIn představil nový nástroj s využitím AI pro nábor, marketing a prodej

Pracovní prostředí se rychle mění a HR oddělení potřebují reagovat stejně rychle. LinkedIn, který firmy často využívají k náborům, nyní testuje nové nástroje. Aktualizovaná verze Recruiter 2024 využije AI a podporovanou zkušenost z LinkedIn Learning. HR profesionálům slibuje lepší zvládání náročného procesu náboru a školení.

LinkedIn představil nový nástroj s využitím AI pro nábor, marketing a prodej

Nová verze Recruiter 2024 využívá umělou inteligenci a data z LinkedIn platformy s více než 950 miliony profesionálů, 65 miliony firem a 40 000 dovednostmi pro rychlejší a efektivnější vyhledávání kvalifikovaných kandidátů. Pomáhá HR lídrům formulovat jejich náborové cíle v přirozeném jazyce a nabízí vyšší kvalitu doporučených kandidátů z rozsáhlejšího pole, nejen z velkých firem.

Zdroj: LinkedIn

Nová cesta k relevantnějším kandidátům

Síť nedávno představila funkce Sales Navigator rozšířeného o AI a Account IQ pro efektivnější vyhledávání účtů a zákazníků. Při hledání kandidátů se program bude spoléhat na umělou inteligenci, aby odvodil vhodný typ uchazeče, kterého zaměstnavatel hledá. Slibuje nabídnout kvalitnější doporučení kandidátů, dokonce přezkoumá širší okruh kandidátů, který přesahuje rámec velkých společností, které se tradičně považují za výchozí možnosti.

„Zajímavou možností AI je její schopnost převzít některé z monotónních úkolů každodenního života pracovníků, čímž se uvolní čas na strategické a lidštější aspekty jejich práce. Chceme našim klientům pomoci odemknout vyšší produktivitu a zaměřovat se na práci s větším vlivem,“ vyjádřil se generální ředitel LinkedIn Ryan Roslansky.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly
3 min. doba čtení

Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly

Slováci nechtějí jen digitální zábavu. Hledají nástroje, které jim nákup zjednoduší. Zákazníci ukazují, že pokud se o ně obchodník stará offline, klidně s ním přejdou i do online prostředí. A přestože metaverzum zatím není mainstream, většina spotřebitelů ho zcela neodmítá. Co dalšího odhaluje nejnovější průzkum Média a technologie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge