2 min. doba čtení

LinkedIn představil nový nástroj s využitím AI pro nábor, marketing a prodej

Pracovní prostředí se rychle mění a HR oddělení potřebují reagovat stejně rychle. LinkedIn, který firmy často využívají k náborům, nyní testuje nové nástroje. Aktualizovaná verze Recruiter 2024 využije AI a podporovanou zkušenost z LinkedIn Learning. HR profesionálům slibuje lepší zvládání náročného procesu náboru a školení.

LinkedIn představil nový nástroj s využitím AI pro nábor, marketing a prodej

Nová verze Recruiter 2024 využívá umělou inteligenci a data z LinkedIn platformy s více než 950 miliony profesionálů, 65 miliony firem a 40 000 dovednostmi pro rychlejší a efektivnější vyhledávání kvalifikovaných kandidátů. Pomáhá HR lídrům formulovat jejich náborové cíle v přirozeném jazyce a nabízí vyšší kvalitu doporučených kandidátů z rozsáhlejšího pole, nejen z velkých firem.

Zdroj: LinkedIn

Nová cesta k relevantnějším kandidátům

Síť nedávno představila funkce Sales Navigator rozšířeného o AI a Account IQ pro efektivnější vyhledávání účtů a zákazníků. Při hledání kandidátů se program bude spoléhat na umělou inteligenci, aby odvodil vhodný typ uchazeče, kterého zaměstnavatel hledá. Slibuje nabídnout kvalitnější doporučení kandidátů, dokonce přezkoumá širší okruh kandidátů, který přesahuje rámec velkých společností, které se tradičně považují za výchozí možnosti.

„Zajímavou možností AI je její schopnost převzít některé z monotónních úkolů každodenního života pracovníků, čímž se uvolní čas na strategické a lidštější aspekty jejich práce. Chceme našim klientům pomoci odemknout vyšší produktivitu a zaměřovat se na práci s větším vlivem,“ vyjádřil se generální ředitel LinkedIn Ryan Roslansky.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+