2 min. doba čtení

LinkedIn představil nový nástroj s využitím AI pro nábor, marketing a prodej

Pracovní prostředí se rychle mění a HR oddělení potřebují reagovat stejně rychle. LinkedIn, který firmy často využívají k náborům, nyní testuje nové nástroje. Aktualizovaná verze Recruiter 2024 využije AI a podporovanou zkušenost z LinkedIn Learning. HR profesionálům slibuje lepší zvládání náročného procesu náboru a školení.

LinkedIn představil nový nástroj s využitím AI pro nábor, marketing a prodej

Nová verze Recruiter 2024 využívá umělou inteligenci a data z LinkedIn platformy s více než 950 miliony profesionálů, 65 miliony firem a 40 000 dovednostmi pro rychlejší a efektivnější vyhledávání kvalifikovaných kandidátů. Pomáhá HR lídrům formulovat jejich náborové cíle v přirozeném jazyce a nabízí vyšší kvalitu doporučených kandidátů z rozsáhlejšího pole, nejen z velkých firem.

Zdroj: LinkedIn

Nová cesta k relevantnějším kandidátům

Síť nedávno představila funkce Sales Navigator rozšířeného o AI a Account IQ pro efektivnější vyhledávání účtů a zákazníků. Při hledání kandidátů se program bude spoléhat na umělou inteligenci, aby odvodil vhodný typ uchazeče, kterého zaměstnavatel hledá. Slibuje nabídnout kvalitnější doporučení kandidátů, dokonce přezkoumá širší okruh kandidátů, který přesahuje rámec velkých společností, které se tradičně považují za výchozí možnosti.

„Zajímavou možností AI je její schopnost převzít některé z monotónních úkolů každodenního života pracovníků, čímž se uvolní čas na strategické a lidštější aspekty jejich práce. Chceme našim klientům pomoci odemknout vyšší produktivitu a zaměřovat se na práci s větším vlivem,“ vyjádřil se generální ředitel LinkedIn Ryan Roslansky.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe