2 min. doba čtení

LinkedIn jako vzdělávací platforma. Kurzy vás provede umělá inteligence

Máte ambice naučit se v novém roce něco nového? Možná oceníte novou funkci vzdělávání na LinekdInu. 

LinkedIn jako vzdělávací platforma. Kurzy vás provede umělá inteligence
Zdroj: Depositphotos

Váš osobní trenér bude používat generativní umělou inteligenci, která vás povede při učení. Vše na základě otázek týkajících se kariéry. Pokud se chcete zlepšit v určité oblasti, systém vám nabídne tipy a doporučí příslušné kurzy.

„Sledujte krátká, poutavá videa v pohlcujícím, personalizovaném kanálu a učte se dovednosti, které jsou pro vás důležité, od instruktorů a odborníků, kterým důvěřujete – bez rozptylování. Vedle toho jsme zabudovali rychlé kontroly znalostí pro vyhodnocení vašeho pokroku, které vám pomohou udržet si motivaci,“ uvádí platforma.

LinkedIn také plánuje přidat do služby LinkedIn Learning nové moduly, které umožní lidem absolvovat kurzy vlastním tempem. Tyto moduly obsahují krátká a poutavá videa v personalizovaném kanálu, který nabízí možnost učit se od důvěryhodných instruktorů.

Ve snaze o gamifikaci učení zavádí LinkedIn také znalostní testy, které mají účastníky motivovat. Kromě toho poskytuje doporučení kurzů na základě pracovních preferencí a pomáhá uživatelům připravit se na budoucí pozice.

Členové sítě mohou sledovat dovednosti potřebné pro konkrétní zaměstnání a být informováni o nových kurzech, které jim pomohou získat potřebné dovednosti. Systém také upozorňuje na volná pracovní místa a doporučuje vzdělávací kurzy a certifikáty potřebné pro danou pozici;

LinkedIn se celkově snaží stát klíčem ke vzdělávání a kariérnímu postupu. Rozšiřuje nabídku profesních certifikátů a přidává nástroje pro testování kódování, které zlepšují praktické dovednosti.

Poslechněte si náš obsah Jako podcast
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe