2 min. doba čtení

LinkedIn jako vzdělávací platforma. Kurzy vás provede umělá inteligence

Máte ambice naučit se v novém roce něco nového? Možná oceníte novou funkci vzdělávání na LinekdInu. 

LinkedIn jako vzdělávací platforma. Kurzy vás provede umělá inteligence
Zdroj: Depositphotos

Váš osobní trenér bude používat generativní umělou inteligenci, která vás povede při učení. Vše na základě otázek týkajících se kariéry. Pokud se chcete zlepšit v určité oblasti, systém vám nabídne tipy a doporučí příslušné kurzy.

„Sledujte krátká, poutavá videa v pohlcujícím, personalizovaném kanálu a učte se dovednosti, které jsou pro vás důležité, od instruktorů a odborníků, kterým důvěřujete – bez rozptylování. Vedle toho jsme zabudovali rychlé kontroly znalostí pro vyhodnocení vašeho pokroku, které vám pomohou udržet si motivaci,“ uvádí platforma.

LinkedIn také plánuje přidat do služby LinkedIn Learning nové moduly, které umožní lidem absolvovat kurzy vlastním tempem. Tyto moduly obsahují krátká a poutavá videa v personalizovaném kanálu, který nabízí možnost učit se od důvěryhodných instruktorů.

Ve snaze o gamifikaci učení zavádí LinkedIn také znalostní testy, které mají účastníky motivovat. Kromě toho poskytuje doporučení kurzů na základě pracovních preferencí a pomáhá uživatelům připravit se na budoucí pozice.

Členové sítě mohou sledovat dovednosti potřebné pro konkrétní zaměstnání a být informováni o nových kurzech, které jim pomohou získat potřebné dovednosti. Systém také upozorňuje na volná pracovní místa a doporučuje vzdělávací kurzy a certifikáty potřebné pro danou pozici;

LinkedIn se celkově snaží stát klíčem ke vzdělávání a kariérnímu postupu. Rozšiřuje nabídku profesních certifikátů a přidává nástroje pro testování kódování, které zlepšují praktické dovednosti.

Poslechněte si náš obsah Jako podcast
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Digitalizace v e-commerce: Smlouvy s influencery, kurýry i dodavateli
4 min. doba čtení

Digitalizace v e-commerce: Smlouvy s influencery, kurýry i dodavateli

Čas je v e-commerce klíčový. Počítáte s každou minutou. Každý den musíte odeslat zboží, dohodnout se s influencerem, podepsat smlouvu s obchodním partnerem. Pak rychle připravit interní dokumenty, vyřešit reklamaci, odeslat objednávku, nalodit nové brigádníky. Vše vyžaduje čas. Jak si urychlit práci?