2min. doba čtení

Lidl testuje stanici na doplňování pracích prostředků

Společnost Lidl spustila ve Spojeném království první inteligentní stanici pro doplňování pracího prášku. Zákazníkům tak pomůže snížit náklady i spotřebu jednorázových plastů.

Lidl testuje stanici na doplňování pracích prostředků

„Inovativní, úsporná a udržitelná…“ Takto Lidl představuje novou stanici pro doplňování pracího prostředku. Šestiměsíční pilotní program spuštěný v Kingswinfordu, v hrabství West Midlands, ve spolupráci s chilským startupem Algramo pomůže ušetřit 2 970 jednorázových plastových obalů z jednoho obchodu.

Lidl šetří plasty

Nakupující v prodejně v Kingswinfordu si nyní mohou pořídit speciální, 100% recyklovatelnou láhev a mají na výběr náplň ze čtyř pracích prostředků. Tyto prací prostředky jsou běžně dostupné v síti Lidl za stejnou cenu i ve standardní jednorázové láhvi. Po zakoupení plnicí láhve se při každém doplnění ušetří 20 pencí, čímž se sníží výdaje zákazníků i spotřeba plastů.

zdroj: Lidl.co.uk

„Naše nové automatické plnicí stanice nabízejí našim zákazníkům velmi racionální a intuitivní přístup k šetření jednorázových plastů,“ uvádí v prohlášení společnosti. 

Plnicí láhve jsou vybaveny inteligentním čipem, který umožňuje přístroji rozpoznat láhev. Navíc po dokončení procesu doplňování si zákazníci mohou vyzvednout lístek s vytištěným čárovým kódem vybraného výrobku a zaplatit u pokladny. 

Plnicí stroje jsou plně automatizované, takže proces je snadný a rychlý.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat
5min. doba čtení

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, když očekávají reálný růst mezd. Skip Pay v rámci svého panelu pravidelně nakupujících zákazníků analyzoval spotřebitelské chování – zákazníci jsou připraveni být opět loajální, o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+