2 min. doba čtení

Lidl testuje stanici na doplňování pracích prostředků

Společnost Lidl spustila ve Spojeném království první inteligentní stanici pro doplňování pracího prášku. Zákazníkům tak pomůže snížit náklady i spotřebu jednorázových plastů.

Lidl testuje stanici na doplňování pracích prostředků

„Inovativní, úsporná a udržitelná…“ Takto Lidl představuje novou stanici pro doplňování pracího prostředku. Šestiměsíční pilotní program spuštěný v Kingswinfordu, v hrabství West Midlands, ve spolupráci s chilským startupem Algramo pomůže ušetřit 2 970 jednorázových plastových obalů z jednoho obchodu.

Lidl šetří plasty

Nakupující v prodejně v Kingswinfordu si nyní mohou pořídit speciální, 100% recyklovatelnou láhev a mají na výběr náplň ze čtyř pracích prostředků. Tyto prací prostředky jsou běžně dostupné v síti Lidl za stejnou cenu i ve standardní jednorázové láhvi. Po zakoupení plnicí láhve se při každém doplnění ušetří 20 pencí, čímž se sníží výdaje zákazníků i spotřeba plastů.

zdroj: Lidl.co.uk

„Naše nové automatické plnicí stanice nabízejí našim zákazníkům velmi racionální a intuitivní přístup k šetření jednorázových plastů,“ uvádí v prohlášení společnosti. 

Plnicí láhve jsou vybaveny inteligentním čipem, který umožňuje přístroji rozpoznat láhev. Navíc po dokončení procesu doplňování si zákazníci mohou vyzvednout lístek s vytištěným čárovým kódem vybraného výrobku a zaplatit u pokladny. 

Plnicí stroje jsou plně automatizované, takže proces je snadný a rychlý.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy a strategie pro vánoční sezónu 2024
3 min. doba čtení

Trendy a strategie pro vánoční sezónu 2024

Nedávná studie společnosti Acceleration Partners ukazuje, že prodejci a marketéři by si měli uvědomit několik významných změn v nákupním prostředí. Pochopení těchto změn a zavedení cílených vánočních nákupních trendů a strategií pro rok 2024 bude klíčové pro firmy, které chtějí maximalizovat svůj výkon v tomto kritickém období prodeje.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+