2 min. doba čtení

Lidl testuje stanici na doplňování pracích prostředků

Společnost Lidl spustila ve Spojeném království první inteligentní stanici pro doplňování pracího prášku. Zákazníkům tak pomůže snížit náklady i spotřebu jednorázových plastů.

Lidl testuje stanici na doplňování pracích prostředků

„Inovativní, úsporná a udržitelná…“ Takto Lidl představuje novou stanici pro doplňování pracího prostředku. Šestiměsíční pilotní program spuštěný v Kingswinfordu, v hrabství West Midlands, ve spolupráci s chilským startupem Algramo pomůže ušetřit 2 970 jednorázových plastových obalů z jednoho obchodu.

Lidl šetří plasty

Nakupující v prodejně v Kingswinfordu si nyní mohou pořídit speciální, 100% recyklovatelnou láhev a mají na výběr náplň ze čtyř pracích prostředků. Tyto prací prostředky jsou běžně dostupné v síti Lidl za stejnou cenu i ve standardní jednorázové láhvi. Po zakoupení plnicí láhve se při každém doplnění ušetří 20 pencí, čímž se sníží výdaje zákazníků i spotřeba plastů.

zdroj: Lidl.co.uk

„Naše nové automatické plnicí stanice nabízejí našim zákazníkům velmi racionální a intuitivní přístup k šetření jednorázových plastů,“ uvádí v prohlášení společnosti. 

Plnicí láhve jsou vybaveny inteligentním čipem, který umožňuje přístroji rozpoznat láhev. Navíc po dokončení procesu doplňování si zákazníci mohou vyzvednout lístek s vytištěným čárovým kódem vybraného výrobku a zaplatit u pokladny. 

Plnicí stroje jsou plně automatizované, takže proces je snadný a rychlý.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+