2 min. doba čtení

Lidl testuje stanici na doplňování pracích prostředků

Společnost Lidl spustila ve Spojeném království první inteligentní stanici pro doplňování pracího prášku. Zákazníkům tak pomůže snížit náklady i spotřebu jednorázových plastů.

Lidl testuje stanici na doplňování pracích prostředků

„Inovativní, úsporná a udržitelná…“ Takto Lidl představuje novou stanici pro doplňování pracího prostředku. Šestiměsíční pilotní program spuštěný v Kingswinfordu, v hrabství West Midlands, ve spolupráci s chilským startupem Algramo pomůže ušetřit 2 970 jednorázových plastových obalů z jednoho obchodu.

Lidl šetří plasty

Nakupující v prodejně v Kingswinfordu si nyní mohou pořídit speciální, 100% recyklovatelnou láhev a mají na výběr náplň ze čtyř pracích prostředků. Tyto prací prostředky jsou běžně dostupné v síti Lidl za stejnou cenu i ve standardní jednorázové láhvi. Po zakoupení plnicí láhve se při každém doplnění ušetří 20 pencí, čímž se sníží výdaje zákazníků i spotřeba plastů.

zdroj: Lidl.co.uk

„Naše nové automatické plnicí stanice nabízejí našim zákazníkům velmi racionální a intuitivní přístup k šetření jednorázových plastů,“ uvádí v prohlášení společnosti. 

Plnicí láhve jsou vybaveny inteligentním čipem, který umožňuje přístroji rozpoznat láhev. Navíc po dokončení procesu doplňování si zákazníci mohou vyzvednout lístek s vytištěným čárovým kódem vybraného výrobku a zaplatit u pokladny. 

Plnicí stroje jsou plně automatizované, takže proces je snadný a rychlý.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+