1min. doba čtení

Landing page

Landing page, nebo „dopadová stránka“ označuje internetovou stránku, na kterou je člověk přesměrovaný po kliknutí na banner, newsletter nebo po vyhledání klíčového slova. Znamená to tedy, že pokud na banneru jsou kabelky nějaké značky, tak po kliknutí na odkaz by měl být zájemce přesměrovaný na stránku, kde tyto kabelky najde.

Landing page, nebo „dopadová stránka“ označuje internetovou stránku, na kterou je člověk přesměrovaný po kliknutí na banner, newsletter nebo po vyhledání klíčového slova. Znamená to tedy, že pokud na banneru jsou kabelky nějaké značky, tak po kliknutí na odkaz by měl být zájemce přesměrovaný na stránku, kde tyto kabelky najde. Chybou může být, když je potencionální zákazník přesměrovaný odkazem na domovskou stránku e-shopu. Může ho to odradit, protože zájemce je zahlcený jinými produkty a značkami, o které primárně neměl zájem.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek