Konverze je cíl, který si stránka určí pro svoje návštěvníky. Určit si může cokoliv, například nákup, vyplnění formuláře, přihlášení k odběru novinek, stažení souboru nebo poslání e-mailu. Míra konverze vyjadřuje to, kolik ze sta návštěvníků udělalo konverzi. Čím vyšší je konverzní poměr, tím víc je e-shop úspěšný. Míra konverze tedy určuje úspěšnost e-shopu na základě toho, kolik z návštěvníků stránky na e-shopu také nakoupilo. Tyto údaje se mohou sledovat různými způsoby, jedním z nich je například používání Google Analytics.
Co je to digitální garáž?
Digitální garáž Google je bezplatný online vzdělávací program. Umožňuje rozšířit a posílit vaše dovednosti prostřednictvím kurzů digitálního marketingu. Možná dokonce získáte práci, po které jste toužili, a začnete novou kariéru. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne 🚀 Denní newsletter Týdenní newsletter Emailová adresa: Přihlášením do […]