Psát blog je jedna věc, ale dělat to účinně a pořádně, je věc druhá. Proto chceme ukázat začínajícím, ale i ostříleným blogerům, jak to dělat ještě lépe a hlavně jak svou snahu přetavit na peníze. Představujeme vám novou knihu pro blogery.
Začátkem týdne jsme začali prodávat novou knihu Blog Hero – Tvorba úspešného zarábajúceho blogu. Je určená hlavně blogerům s cílem pozvednout celou česko-slovenskou blogerskou scénu. Je to naše další publikace, která má celý trh posunout směrem ke kvalitnímu obsahu, podobně jako kniha Online Marketing – tvorba zarábajúceho webu, která je stále v prodeji.
Stáhnout ukázku jako pdf.
Knihu jsme sestavili jako podporu pro celou blogerskou komunitu. Ta je poslední roky zkoušená „influencery”, kteří tvoří obsah většinou prostřednictvím fotek na Instagramu. Časy, kdy opravdoví influenceři tvořili články a hodnotný obsah, se pomalu vytrácejí. Dnes se ultrarychlá konzumace obsahu sociálních sítí přetavila do prázdného a umělého světa profilů na Instagramu.
Proto jsme připravili tuto knihu „Tvorba úšpešného zarábajúceho blogu”. Jak už samotný název napovídá, chceme vrátit lidi ke kvalitnímu obsahu s přidanou hodnotou, který dokáže vzdělávat a měnit svět.
Proto jsme iniciovali vytvoření této knihy. Jsme rádi, že jsme získali podporu více než 40 autorů, a také sponzorů. V obsahu najdete zpovědi blogerů, úžasné návody na získání návštěvníků nebo práci s blogem. Vše je podané lidskou řečí, bez zbytečných „omáček”, aby dal obsah něco každému – začátečníkovi i pokročilému blogerovi.
Za podporu DĚKUJEME
Věříme, že kniha vleje novou energii do žil nejen aktivním blogerům, ale „nakopne” k tvorbě i ty začínající. Chceme ukázat, že stále je a vždy bude prostor pro kvalitní obsah. Obsah, který bude něco více než „vymazlená storka”, která po pár hodinách skončí v propadlišti dějin.
Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.
Pravidelné novinky, rozhovory a stálý obsah pro majitele e-shopů a ecommerce marketéry. To je Ecommerce Bridge.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.