Začátkem týdne jsme začali prodávat novou knihu Blog Hero – Tvorba úspešného zarábajúceho blogu. Je určená hlavně blogerům s cílem pozvednout celou česko-slovenskou blogerskou scénu. Je to naše další publikace, která má celý trh posunout směrem ke kvalitnímu obsahu, podobně jako kniha Online Marketing – tvorba zarábajúceho webu, která je stále v prodeji.
Chcete si prvních 20 stran knihy prolistovat zcela zdarma?
Stáhnout ukázku jako pdf.
Proti proudu a módě umělých influencerů
Knihu jsme sestavili jako podporu pro celou blogerskou komunitu. Ta je poslední roky zkoušená „influencery”, kteří tvoří obsah většinou prostřednictvím fotek na Instagramu. Časy, kdy opravdoví influenceři tvořili články a hodnotný obsah, se pomalu vytrácejí. Dnes se ultrarychlá konzumace obsahu sociálních sítí přetavila do prázdného a umělého světa profilů na Instagramu.
Proto jsme připravili tuto knihu „Tvorba úšpešného zarábajúceho blogu”. Jak už samotný název napovídá, chceme vrátit lidi ke kvalitnímu obsahu s přidanou hodnotou, který dokáže vzdělávat a měnit svět.
Kniha pro poctivé blogery
Proto jsme iniciovali vytvoření této knihy. Jsme rádi, že jsme získali podporu více než 40 autorů, a také sponzorů. V obsahu najdete zpovědi blogerů, úžasné návody na získání návštěvníků nebo práci s blogem. Vše je podané lidskou řečí, bez zbytečných „omáček”, aby dal obsah něco každému – začátečníkovi i pokročilému blogerovi.
Za podporu DĚKUJEME
Proč právě tuto knihu? Vybírame z obsahu:
- 7 poutavých příběhů úspěšných blogerů
- Základní kroky k vlastnímu blogu a jak postavit WordPress blog
- Jak získat čtenáře blogu zdarma
- Tvorba obsahu na blogu tak, aby získal návštěvnost z Google zdarma
- Jak pracovat se sociálními sítěmi a virálním obsahem
- E-mail marketing pro blogery
- Jak se dá na blogu vydělat, plus příklady úspěšných blogů
- Dohoda spolupráce mezi blogerem a firmou
- Jak je to s legislativou a blogováním
- +12 bonusů od blogerů pro blogery
Věříme, že kniha vleje novou energii do žil nejen aktivním blogerům, ale „nakopne” k tvorbě i ty začínající. Chceme ukázat, že stále je a vždy bude prostor pro kvalitní obsah. Obsah, který bude něco více než „vymazlená storka”, která po pár hodinách skončí v propadlišti dějin.