3 min. doba čtení

Jak rozjet affiliate na TikToku

Z TikToku se stal populární marketingový nástroj. Být TikTok affiliate je pro podnikatele v e-commerce jedinečný způsob, jak vydělat peníze na svých videích a oslovit více lidí. V tomto článku se podíváme na to, co udělat, abyste mohli začít.

Jak rozjet affiliate na TikToku
Zdroj: Depositphotos

1. Získejte informace o affiliate programu TikTok

Chcete-li se dostat do affiliate programu TikTok, musíte mít více než 18 let a alespoň 5 000 sledovatelů. Tvůrci mohou prostřednictvím tohoto programu vydělávat peníze propagací produktů přímo přes TikTok Shop nebo spoluprací se značkami při vytváření partnerství.

2. Najděte své specifikum

Najít své místo v online světě je velmi důležité. Zaměřte se na věci, které vás zajímají ao kterých hodně víte. Je to fitness, móda, krása nebo technologie? Jasně definovaná oblast vám pomůže oslovit správné lidi a více je zapojit.

3. Přihlaste se do business účtu na TikToku

Změňte svůj osobní účet TikTok na firemní a získejte přístup k funkcím pouze pro tvůrce. Postup je jednoduchý:

  • V aplikaci TikTok přejděte do svého profilu.
  • Vyberte nabídku a přejděte do části Nastavení a ochrana osobních údajů.
  • Posuňte zobrazení dolů a klikněte na „Přepnout na firemní účet“.
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

4. Přihlaste se k odběru affiliate marketingových plánů

Najděte affiliate programy, které se vám hodí a připojte se k nim. Můžete se stát členem sítí jako Amazon Associates nebo přidružených programů pro značky, které vyhovují vaší specializaci. Pro přímá partnerství možná budete chtít použít oficiální TikTok marketplace pro tvůrce.

5. Vytvářejte obsah, který je zajímavý

Vytvářejte skutečný a zajímavý obsah, který zobrazuje produkty, které prodáváte. Pokud chcete, aby vaše videa vynikla, vsaďte na trendy a nezapomeňte na hudbu a efekty. Lidé dobře reagují na autentičnost, což vám může přinést vyšší konverze.

6. Sdílejte své affiliate linky

Naplánujte si, jak umístíte affiliate odkazy do svého obsahu. Je několik nástrojů, které můžete využít k hostování více linků, díky čemuž se k nim sledovatelé snadno dostanou.

7. Podívejte se na výkon

Pravidelně sledujte, jak se daří vašim affiliate linkům a obsahu. Takto zjistíte, co se líbí vašemu publiku a můžete přizpůsobit svoji strategii.

Affiliate program na TikToku je pro majitele e-shopů skvělý způsob, jak využít svoji kreativitu a zároveň vydělat peníze. Na TikToku můžete oslovit obrovské publikum a rozšířit své podnikání.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Dognet v Česku již více než 10 let pomáhá s affiliate kampaněmi hráčům jako Möbelix, GymBeam nebo 4Home
4 min. doba čtení

Dognet v Česku již více než 10 let pomáhá s affiliate kampaněmi hráčům jako Möbelix, GymBeam nebo 4Home

Na českém trhu si jako partnera pro affiliate kampaň mohou inzerenti vybrat globální, ale také domácí lokální společnosti. Jednou z nich je i Dognet, který je fyzicky přítomen v Česku již několik let, přičemž první české affiliate kampaně spouštěl již v roce 2013. Za ta léta Dognet navnímal celý český e-commerce a umí pomoci i […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak dělat affiliate marketing na Instagramu
3 min. doba čtení

Jak dělat affiliate marketing na Instagramu

Affiliate marketing na Instagramu umožňuje značkám navázat kontakt se svým publikem a podpořit prodej. Tento článek se zabývá výhodami této strategie, od zvýšení povědomí o značce až po posílení sociálního důkazu. Zjistěte, jak využít partnerství s influencery, vybrat partnerskou síť a optimalizovat kampaně pro maximální návratnost investic ve světě sociálních médií.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Trh klesá, no affiliate síť Dognet hlásí meziroční nárůst výkonu Black Friday
6 min. doba čtení

Trh klesá, no affiliate síť Dognet hlásí meziroční nárůst výkonu Black Friday

Black Friday je jednou z největších a nejdůležitějších událostí pro celý segment e-commerce. Již mnoho let se nejedná pouze o jeden den, ale obvykle o celý týden, který se nazývá “Black week”. V podstatě však e-shopy nasazují slevy již od začátku listopadu. Proto je listopad nejsilnějším měsícem e-commerce sezóny.

Zuzana Riglerová Zuzana Riglerová
Key Relationship Manager
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+