Zajímá mě
27. srpna 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
27. srpna 2019

Je pro e-shop lepší malá nebo velká marketingová agentura? (Ľubomír Radič, Vivantina)

2 min čtení

Ľubo Radič je spoluzakladatelem agentury Vivantina, která působí v Košicích už 3 roky. Na začátku své kariéry pracoval pro Visibility a dnes se ve Viavantině věnuje rozvoji agentury a strategickému dohledu nad projekty. Mluvili jsme o tom, jak to u nich funguje a zda je pro e-shop výhodnější vybrat si malou specializovanou nebo velkou fullservisovou agenturu.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:01 proč se vrátil zpět do Košic a založil si vlastní agenturu;
  • 2:52 co je podle něj největší přidanou hodnotou malé agentury, kolik lidí u nich pracuje a jaká je jeho úloha v agentuře;
  • 5:07 jak vidí budoucnost PPC kampaní, zda automatizace pomůže nebo uškodí malým agenturám;
  • 8:03 jestli pracují s modelem success fee a od jaké velikosti klienta je vůbec možné s takovým modelem pracovat;
  • 12:12 co si myslí o budoucnosti plně automatizovaných systémů pro PPC kampaně;
  • 13:22 jak mají v agentuře vyřešenou zastupitelnost;
  • 15:32 kdo je pro ně ideální klient a zda naopak existují klienti, které odmítají;
  • 17:15 co by doporučil klientovi, který má menší rozpočet (300 €), jak nastavit reklamní kampaň, zda má raději investovat do samostudia nebo si najmout agenturu;
  • 20:58 kde vidí Vivantinu v budoucnosti.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.