





V rozhovoru se dozvíte:
- 1:01 proč se vrátil zpět do Košic a založil si vlastní agenturu;
- 2:52 co je podle něj největší přidanou hodnotou malé agentury, kolik lidí u nich pracuje a jaká je jeho úloha v agentuře;
- 5:07 jak vidí budoucnost PPC kampaní, zda automatizace pomůže nebo uškodí malým agenturám;
- 8:03 jestli pracují s modelem success fee a od jaké velikosti klienta je vůbec možné s takovým modelem pracovat;
- 12:12 co si myslí o budoucnosti plně automatizovaných systémů pro PPC kampaně;
- 13:22 jak mají v agentuře vyřešenou zastupitelnost;
- 15:32 kdo je pro ně ideální klient a zda naopak existují klienti, které odmítají;
- 17:15 co by doporučil klientovi, který má menší rozpočet (300 €), jak nastavit reklamní kampaň, zda má raději investovat do samostudia nebo si najmout agenturu;
- 20:58 kde vidí Vivantinu v budoucnosti.