2min. doba čtení

Je pro e-shop lepší malá nebo velká marketingová agentura? (Ľubomír Radič, Vivantina)

Ľubo Radič je spoluzakladatelem agentury Vivantina, která působí v Košicích už 3 roky. Na začátku své kariéry pracoval pro Visibility a dnes se ve Viavantině věnuje rozvoji agentury a strategickému dohledu nad projekty. Mluvili jsme o tom, jak to u nich funguje a zda je pro e-shop výhodnější vybrat si malou specializovanou nebo velkou fullservisovou agenturu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:01 proč se vrátil zpět do Košic a založil si vlastní agenturu;
  • 2:52 co je podle něj největší přidanou hodnotou malé agentury, kolik lidí u nich pracuje a jaká je jeho úloha v agentuře;
  • 5:07 jak vidí budoucnost PPC kampaní, zda automatizace pomůže nebo uškodí malým agenturám;
  • 8:03 jestli pracují s modelem success fee a od jaké velikosti klienta je vůbec možné s takovým modelem pracovat;
  • 12:12 co si myslí o budoucnosti plně automatizovaných systémů pro PPC kampaně;
  • 13:22 jak mají v agentuře vyřešenou zastupitelnost;
  • 15:32 kdo je pro ně ideální klient a zda naopak existují klienti, které odmítají;
  • 17:15 co by doporučil klientovi, který má menší rozpočet (300 €), jak nastavit reklamní kampaň, zda má raději investovat do samostudia nebo si najmout agenturu;
  • 20:58 kde vidí Vivantinu v budoucnosti.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek