2min. doba čtení

Jak zvládnout SEO svépomocně (Ján Januška, Spotibo)

Ján Januška je zakladatel a provozovatel nástroje Spotibo a věnuje se především SEO optimalizaci. V rozhovoru nám vyprávěl o tom, jakým způsobem můžete na svém e-commercovém projektu dělat kvalitní SEO i svépomocně. Dozvíte se, co byste měli vědět na začátku, co zvládnete sami a kdy už potřebujete pomoc externistů nebo agentury.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:26 Jak je možné popsat SEO laicky v několika větách?
  • 02:46 Na co by se měli zaměřit začátečníci?
  • 04:47 Jaké odborníky na SEO byste měli sledovat a kterým se raději vyhnout?
  • 07:53 Jaké by měly být vaše první kroky, pokud se pustíte do SEO svépomocně?
  • 14:10 Jak si udělat analýzu klíčových slov?
  • 18:31 Jak k tomu přistupovat, když máme na e-shopu velké množství produktů?
  • 20:41 Co by mělo být prioritou při rozhodování, na co konkrétně cílit?
  • 25:00 Na co myslet při správném nastavení webu hned na začátku?
  • 28:54 Jak fungují analyzátory webu a proč je Google Search Console povinným nástrojem pro každého?
  • 31:35 Vyplatí se on-page SEO delegovat? A jak funguje off-page a linkbuilding?
  • 41:40 Proč byste neměli ve velkém nakupovat odkazy a co dělat místo toho?
  • 51:09 Je vzájemná výměna odkazů dobrý nápad?
  • 57:04 Jak můžete sledovat odkazy konkurence a jak získat ty nejlepší přirozené odkazy na svůj web?
  • 01:00:07 Jaké jsou nejlepší nástroje na sledování odkazů a analýzu SEO?
  • 01:06:39 Další linkbuildingové taktiky.
  • 01:09:50 Shrnutí na závěr.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+