2min. doba čtení

Jak zvládnout SEO svépomocně (Ján Januška, Spotibo)

Ján Januška je zakladatel a provozovatel nástroje Spotibo a věnuje se především SEO optimalizaci. V rozhovoru nám vyprávěl o tom, jakým způsobem můžete na svém e-commercovém projektu dělat kvalitní SEO i svépomocně. Dozvíte se, co byste měli vědět na začátku, co zvládnete sami a kdy už potřebujete pomoc externistů nebo agentury.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:26 Jak je možné popsat SEO laicky v několika větách?
  • 02:46 Na co by se měli zaměřit začátečníci?
  • 04:47 Jaké odborníky na SEO byste měli sledovat a kterým se raději vyhnout?
  • 07:53 Jaké by měly být vaše první kroky, pokud se pustíte do SEO svépomocně?
  • 14:10 Jak si udělat analýzu klíčových slov?
  • 18:31 Jak k tomu přistupovat, když máme na e-shopu velké množství produktů?
  • 20:41 Co by mělo být prioritou při rozhodování, na co konkrétně cílit?
  • 25:00 Na co myslet při správném nastavení webu hned na začátku?
  • 28:54 Jak fungují analyzátory webu a proč je Google Search Console povinným nástrojem pro každého?
  • 31:35 Vyplatí se on-page SEO delegovat? A jak funguje off-page a linkbuilding?
  • 41:40 Proč byste neměli ve velkém nakupovat odkazy a co dělat místo toho?
  • 51:09 Je vzájemná výměna odkazů dobrý nápad?
  • 57:04 Jak můžete sledovat odkazy konkurence a jak získat ty nejlepší přirozené odkazy na svůj web?
  • 01:00:07 Jaké jsou nejlepší nástroje na sledování odkazů a analýzu SEO?
  • 01:06:39 Další linkbuildingové taktiky.
  • 01:09:50 Shrnutí na závěr.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek