1min. doba čtení

Jak zefektivnit pracovní procesy? (Karel Dytrych, Freelo)

Karel Dytrych se pohybuje v online prostředí víc než 10 let. Je jedním ze zakladatelů Freela. Freelo je nástroj, který slouží k zefektivnění pracovních procesů. Mluvili jsme o tom, jak tento nástroj funguje a jak si nastavit procesy tak, aby byly efektivní.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:54 kde Karel začínal a proč založili Freelo;
  • 3:20 jestli expandují také na Slovensko a jaké jsou jejich plány na expanzi do budoucnosti;
  • 5:01 koho nejčastěji školí, kdo jsou zákazníci Freela a zda je omezen velikostí firmy;
  • 8:13 proč procesy ve firmách nefungují a jaké jsou nejčastější problémy;
  • 12:35 jestli Freelo pomáhá také při zaškolování nových pracovníků a kdy je vhodné delegovat úkoly;
  • 15:52 jak nejefektivněji komunikovat s externími pracovníky;
  • 17:38 jak si poradit s emaily;
  • 21:00 jak zefektivnit porady;
  • 25:38 jestli je efektivní měřit si čas jednotlivých úkolů;
  • 28:43 jak šetřit čas.

 

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+