2min. doba čtení

Jak se tvoří nativní obsah, který pomáha byznysu (Elena Zemková, mEleven)

Elena vede tým redaktorů a copywriterů v agentuře mEleven, která řeší obsahovou strategii a tvoří komerční obsah pro klienty. Tvorbě obsahu se věnuje více než 15 let. Pracovala pro tištěná i online média, jako jsou například Perex, Atlas, Bauer Media, až po magazíny společnosti Zoznam.sk. Od roku 2015 se věnuje zejména nativnímu obsahu, o kterém jsme si také povídali. Dozvíte se, jak může nativní článek pomoci vašemu byznysu, jaký je rozdíl mezi nativním a PR článkem nebo jak ho připravit tak, aby si ho lidé přečetli.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:18 Čemu se konkrétně Eli v rámci mEleven věnuje?
  • 1:24 Jak se dostala k tvorbě nativních reklamních kampaní a článků?
  • 2:01 Jaký je hlavní rozdíl mezi nativním a PR článkem?
  • 3:11 Kdo by měl tyto články psát?
  • 4:24 Co si má klient připravit před samotným článkem – je potřebný brief?
  • 5:44 Jaké jsou klíčové body pro dobrý PR článek, aby ho publikum milovalo?
  • 6:45 Jak je to s backlinky (zpětnými odkazy) v rámci článků?
  • 8:07 Kdy přivede nativní článek reálné zákazníky?
  • 9:08 Kam je vhodné umístit hotový článek?
  • 9:41 Čeho se vyvarovat, respektive jak to nedělat?
  • 10:29 Jakým způsobem vložit svou značku do nativního článku tak, aby neuškodila?
  • 11:46 Pracují v rámci mEleven také s B2B klienty?
  • 12:29 Jaký je rozdíl při tvorbě obsahu různých typů produktů?
  • 13:40 Vyplatí se investovat, např. agentuře nebo firmě, která prodává služby, do nativních článků?
  • 15:52 Jsou case studies vhodnou formou pro nativní obsah?
  • 17:29 S jakým rozpočtem má klient počítat při umístění obsahu do média?
  • 19:35 Shrnutí krok za krokem přípravy nativního obsahu.

 

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+