V rozhovoru se dozvíte:
- 0:18 Čemu se konkrétně Eli v rámci mEleven věnuje?
- 1:24 Jak se dostala k tvorbě nativních reklamních kampaní a článků?
- 2:01 Jaký je hlavní rozdíl mezi nativním a PR článkem?
- 3:11 Kdo by měl tyto články psát?
- 4:24 Co si má klient připravit před samotným článkem – je potřebný brief?
- 5:44 Jaké jsou klíčové body pro dobrý PR článek, aby ho publikum milovalo?
- 6:45 Jak je to s backlinky (zpětnými odkazy) v rámci článků?
- 8:07 Kdy přivede nativní článek reálné zákazníky?
- 9:08 Kam je vhodné umístit hotový článek?
- 9:41 Čeho se vyvarovat, respektive jak to nedělat?
- 10:29 Jakým způsobem vložit svou značku do nativního článku tak, aby neuškodila?
- 11:46 Pracují v rámci mEleven také s B2B klienty?
- 12:29 Jaký je rozdíl při tvorbě obsahu různých typů produktů?
- 13:40 Vyplatí se investovat, např. agentuře nebo firmě, která prodává služby, do nativních článků?
- 15:52 Jsou case studies vhodnou formou pro nativní obsah?
- 17:29 S jakým rozpočtem má klient počítat při umístění obsahu do média?
- 19:35 Shrnutí krok za krokem přípravy nativního obsahu.