Zajímá mě
11. června 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
11. června 2019

Existuje ješte organický social traffic? (Peter Baraník)

2 min čtení

Peter Baraník je správcem více facebookových stránek, skupin a instagramových profilů. Rovněž má několik portálů, které fungují na organickém facebookovém trafficu. Cílem jeho projektů je oslovit cílovou skupinu na fecebooku, a pak získat návštěvníky zpět na daný web, kde dochází k monetizaci.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:35 zda stále existuje facebookový organický traffic, proč se organický traffic stále snižuje, jak fungovala organika před 3 lety a jak funguje dnes;
  • 3:46  kolik procent trafficu mají z Instagramu, jak ho využívají a co se jim nejvíce osvědčilo;
  • 7:47 jak je to s clickbaitami a contentem na sociálních sítích, co zjistili díky analýzám, do jaké míry a pro koho se vyplatí dělat clickbaity;
  • 13:28 zda má smysl mít nějaký vzor na facebookových stránkách a jestli a jak střídat druh obsahu;
  • 18:30 či zkoušeli Facebook Instant Articles – na jakém principu fungují a jak se na nich dá vydělat v porovnání s jinými možnostmi, jako je např. AdSense;
  • 25:34 zda jim placená reklama stimuluje také organiku;
  • 26:40 z jakého důvodu založili facebookové skupiny, v čem jsou výhody a jak je chtějí monetizovat.

 

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.