2min. doba čtení

Existuje ješte organický social traffic? (Peter Baraník)

Peter Baraník je správcem více facebookových stránek, skupin a instagramových profilů. Rovněž má několik portálů, které fungují na organickém facebookovém trafficu. Cílem jeho projektů je oslovit cílovou skupinu na fecebooku, a pak získat návštěvníky zpět na daný web, kde dochází k monetizaci.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:35 zda stále existuje facebookový organický traffic, proč se organický traffic stále snižuje, jak fungovala organika před 3 lety a jak funguje dnes;
  • 3:46  kolik procent trafficu mají z Instagramu, jak ho využívají a co se jim nejvíce osvědčilo;
  • 7:47 jak je to s clickbaitami a contentem na sociálních sítích, co zjistili díky analýzám, do jaké míry a pro koho se vyplatí dělat clickbaity;
  • 13:28 zda má smysl mít nějaký vzor na facebookových stránkách a jestli a jak střídat druh obsahu;
  • 18:30 či zkoušeli Facebook Instant Articles – na jakém principu fungují a jak se na nich dá vydělat v porovnání s jinými možnostmi, jako je např. AdSense;
  • 25:34 zda jim placená reklama stimuluje také organiku;
  • 26:40 z jakého důvodu založili facebookové skupiny, v čem jsou výhody a jak je chtějí monetizovat.

 

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek