V rozhovoru se dozvíte:
- 1:35 zda stále existuje facebookový organický traffic, proč se organický traffic stále snižuje, jak fungovala organika před 3 lety a jak funguje dnes;
- 3:46 kolik procent trafficu mají z Instagramu, jak ho využívají a co se jim nejvíce osvědčilo;
- 7:47 jak je to s clickbaitami a contentem na sociálních sítích, co zjistili díky analýzám, do jaké míry a pro koho se vyplatí dělat clickbaity;
- 13:28 zda má smysl mít nějaký vzor na facebookových stránkách a jestli a jak střídat druh obsahu;
- 18:30 či zkoušeli Facebook Instant Articles – na jakém principu fungují a jak se na nich dá vydělat v porovnání s jinými možnostmi, jako je např. AdSense;
- 25:34 zda jim placená reklama stimuluje také organiku;
- 26:40 z jakého důvodu založili facebookové skupiny, v čem jsou výhody a jak je chtějí monetizovat.