2min. doba čtení

Jak se mohou eshopy připravit na budoucnost se Smarthome a hlasovými asistenty (Dávid Tvrdoň, SME)

Dávid Tvrdoň pracuje pro deník SME jako produktový manažer a je autorem podcastu Klik. V tomto rozhovoru budeme tak trochu polemizovat o budoucnosti. Technologický pokrok se neustále zrychluje a pokud chcete být úspěšný člověk, musíte držet krok. Ovládat zařízení hlasem má v tomto směru obrovský potenciál. Giganti jako Microsoft, Amazon, Google nebo Apple hlasové asistenty na trhu už mají.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

Ovšem lokalizace pro střední Evropu je zatím v nedohlednu. Jako odrazový můstek našeho rozhovoru použijeme fakt, že Dávid doma hlasového asistenta má – jak ho využívá? Dále se budeme snažit odhadnout, jak se bude v tomto směru vyvíjet online nakupování, jak to ovlivní eshopy a která ze značek má největší potenciál se u nás prosadit.

V tomto rozhovoru se dozvíte:

  • Jaká je Dávidova běžná náplň práce.
  • Jak Dávid doma využívá smart asistenta Alexu a jestli je s ní spokojený.
  • Jaký je pro slovenské uživatele rozdíl mezi hlasovými asistenty na trhu.
  • Jak je to s nakupováním pomocí domácího asistenta v Americe a v západní Evropě.
  • Které funkce ještě na Slovensku používat nemůžeme, ale v zahraničí už ano.
  • Která z firem má na trhu z hlediska asistentů největší zastoupení a přednosti.
  • Který z těchto asistentů se podle Dávida prosadí ve střední Evropě a na čem to bude záviset.
  • Jak by mohla teoreticky vypadat lokalizace a integrace hlasových asistentů u nás a jak se na to mohou eshopy připravit.
  • Jaká může být stinná stránka nakupování přes asistenta z hlediska sbírání informací.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+