Ovšem lokalizace pro střední Evropu je zatím v nedohlednu. Jako odrazový můstek našeho rozhovoru použijeme fakt, že Dávid doma hlasového asistenta má – jak ho využívá? Dále se budeme snažit odhadnout, jak se bude v tomto směru vyvíjet online nakupování, jak to ovlivní eshopy a která ze značek má největší potenciál se u nás prosadit.
V tomto rozhovoru se dozvíte:
- Jaká je Dávidova běžná náplň práce.
- Jak Dávid doma využívá smart asistenta Alexu a jestli je s ní spokojený.
- Jaký je pro slovenské uživatele rozdíl mezi hlasovými asistenty na trhu.
- Jak je to s nakupováním pomocí domácího asistenta v Americe a v západní Evropě.
- Které funkce ještě na Slovensku používat nemůžeme, ale v zahraničí už ano.
- Která z firem má na trhu z hlediska asistentů největší zastoupení a přednosti.
- Který z těchto asistentů se podle Dávida prosadí ve střední Evropě a na čem to bude záviset.
- Jak by mohla teoreticky vypadat lokalizace a integrace hlasových asistentů u nás a jak se na to mohou eshopy připravit.
- Jaká může být stinná stránka nakupování přes asistenta z hlediska sbírání informací.