2 min. doba čtení

Jak rozběhnout a řídit úspěšný e-shop s nábytkem (Ján Pazdúr, Nabbi.sk)

Ján Pazdúr, ředitel mimořádně známého a oblíbeného e-shopu s nábytkem Nabbi.sk, nám povyprávěl o tom, proč se před čtyřmi roky rozhodl jít právě do tohoto segmentu, co jsou hlavní úskalí v tomto byznysu a jak se jim podařilo dosáhnout obratu kolem 3 milionů eur.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

V rozhovoru sa dozvíte:

    • 01:02 Proč se Ján rozhodl právě pro e-shop s nábytkem?
    • 02:56 Bylo to náhodné, nebo pocitové rozhodnutí?
    • 05:09 Co je na prodeji nábytku nejtěžší?
    • 06:46 Byl prvním krokem nákup zboží?
    • 07:49 Jak velké sklady má Nabbi.sk v současnosti?
    • 10:44 Kolik denních objednávek vytváří aktuální obrat 3 miliony eur?
    • 12:13 Do jakých čísel to může vyrůst v roce 2021?
    • 13:14 Který kvartál je top sezónou v tomto segmentu?
    • 15:34 Co v této branži funguje v marketingu nejlépe?
    • 18:20 Jak funguje výroba, propagace a prodej vlastních produktů?
    • 21:30 Kdo jsou největší konkurenti Nabbi.sk na trhu?
    • 23:03 Co je nejtěžší pro začínajícího prodejce nábytku?
    • 24:18 Jaký kapitál potřebujete na rozběhnutí tohoto podnikání?
    • 27:35 Proč přišel v roce 2017 rebranding z „MyInterier.sk“ na „Nabbi.sk“?
    • 31:21 Co všechno bylo potřebné udělat po změně značky?
    • 32:37 Jaký byl přínos rebrandingu?
    • 33:19 Jak vypadají plány na expanzi do zahraničí?
    • 34:39 Co bude při expanzi nejtěžší a nejdůležitější?
    • 36:49 Jak často lidé vracejí zboží?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2 min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+