
V rozhovoru se dozvíte:
- 03:23 Je Gentlejam jen originální produkt, nebo se někde inspirovali?
- 05:06 Jak oslovit nové zákazníky online jídlem?
- 11:59 Bylo nastavení vyšší ceny za prémiový produkt dáno od začátku?
- 14:56 Je propagace firmy skrze osobní značku zakladatele promyšlená strategie?
- 24:42 Může zakladatel opustit firmu, která je na něm takto postavená?
- 29:33 Je emoce hlavní “ingrediencí” úspěchu tohoto produktu?
- 31:00 Proč nešli cestou klasických influencerů?
- 35:08 Jaké další kanály využívají v rámci marketingové komunikace?
- 44:40 Dal by se podobný byznys založit i dnes?
- 48:41 Má expanze větší smysl než škálování byznysu na lokálním trhu?
- 51:55 Tipy pro malé a střední podnikatele na rok 2025