|
1 min. doba čtení

Jak prodávat emoce online? Gurmánské produkty v digitálním světě (Iveta Hrabovská, Gentlejam)

Mít v dnešní době produkt, jehož hlavním benefitem je chuť, a snažit se ho prodávat převážně online, je boj s větrnými mlýny. Zvlášť když jde o exkluzivní zboží s vyšší cenovkou. Jak v takovém případě oslovit nové zákazníky, zda je vhodné projekt propagovat skrze osobní značku zakladatele a jaké další marketingové kanály fungují, nám prozradila Iveta Hrabovská, autorka projektu Gentlejam.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Jak prodávat emoce online? Gurmánské produkty v digitálním světě (Iveta Hrabovská, Gentlejam)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 03:23 Je Gentlejam jen originální produkt, nebo se někde inspirovali?
  • 05:06 Jak oslovit nové zákazníky online jídlem?
  • 11:59 Bylo nastavení vyšší ceny za prémiový produkt dáno od začátku?
  • 14:56 Je propagace firmy skrze osobní značku zakladatele promyšlená strategie?
  • 24:42 Může zakladatel opustit firmu, která je na něm takto postavená?
  • 29:33 Je emoce hlavní „ingrediencí“ úspěchu tohoto produktu?
  • 31:00 Proč nešli cestou klasických influencerů?
  • 35:08 Jaké další kanály využívají v rámci marketingové komunikace?
  • 44:40 Dal by se podobný byznys založit i dnes?
  • 48:41 Má expanze větší smysl než škálování byznysu na lokálním trhu?
  • 51:55 Tipy pro malé a střední podnikatele na rok 2025
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)
2 min. doba čtení

SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)

Myslíte si, že SEO je jen o technických frázích a nudné optimalizaci nadpisů? Omyl! V tomto rozhovoru zazní, jak se dá pomocí článků bez placených kampaní zdvojnásobit počet objednávek, proč jsou návody na citronovou šťávu past a co má SEO společného s obchodní strategií či výkonem Google Ads kampaní. Zjistíte, proč agenturám nevěřit jen na […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Magento vs Shopify: Praktické rady, které vám mohou ušetřit tisíce eur ročně (Mário Babej, WAME)
1 min. doba čtení

Magento vs Shopify: Praktické rady, které vám mohou ušetřit tisíce eur ročně (Mário Babej, WAME)

Chystáte se rozjet vlastní e-shop, nebo vás ten současný začíná omezovat? Zjistěte, proč může být pronajímatelná platforma jako Shopify či Shoptet skvělým začátkem, ale také jak vás může potichu připravit o data a peníze, když váš byznys vyroste. Odhalíme rozdíly, o kterých se běžně nemluví, a poradíme, kdy je čas přestat platit za „krabici“ a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+