1 min. doba čtení

Jak prodávat emoce online? Gurmánské produkty v digitálním světě (Iveta Hrabovská, Gentlejam)

Mít v dnešní době produkt, jehož hlavním benefitem je chuť, a snažit se ho prodávat převážně online, je boj s větrnými mlýny. Zvlášť když jde o exkluzivní zboží s vyšší cenovkou. Jak v takovém případě oslovit nové zákazníky, zda je vhodné projekt propagovat skrze osobní značku zakladatele a jaké další marketingové kanály fungují, nám prozradila Iveta Hrabovská, autorka projektu Gentlejam.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 03:23 Je Gentlejam jen originální produkt, nebo se někde inspirovali?
  • 05:06 Jak oslovit nové zákazníky online jídlem?
  • 11:59 Bylo nastavení vyšší ceny za prémiový produkt dáno od začátku?
  • 14:56 Je propagace firmy skrze osobní značku zakladatele promyšlená strategie?
  • 24:42 Může zakladatel opustit firmu, která je na něm takto postavená?
  • 29:33 Je emoce hlavní „ingrediencí“ úspěchu tohoto produktu?
  • 31:00 Proč nešli cestou klasických influencerů?
  • 35:08 Jaké další kanály využívají v rámci marketingové komunikace?
  • 44:40 Dal by se podobný byznys založit i dnes?
  • 48:41 Má expanze větší smysl než škálování byznysu na lokálním trhu?
  • 51:55 Tipy pro malé a střední podnikatele na rok 2025
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jsou kurýři minulostí? Co se vyplatí obchodníkům a co zákazníkům? (Ján Ťurek, Balíkovo od SPS)
2 min. doba čtení

Jsou kurýři minulostí? Co se vyplatí obchodníkům a co zákazníkům? (Ján Ťurek, Balíkovo od SPS)

Výdejní boxy jako nový standard doručování? Proč je Slováci upřednostňují před kurýry, jak reálně šetří čas i životní prostředí a proč se z nich stal fenomén právě ve střední Evropě. V rozhovoru se dozvíte, jak se mění práce kurýrů, jaké jsou plány na vybudování tisíců nových boxů po celém Slovensku a proč jsou autonomní vozidla […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)
1 min. doba čtení

Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)

Jak se z malé slovenské firmy stane globální hráč v SEO, který si programuje vlastní nástroje a rankuje na tisíce klíčových slov ve více než 25 jazycích? V rozhovoru s Viktorem Zemanem, zakladatelem Quality Unit (LiveAgent, Post Affiliate Pro), se ponoříme hluboko do světa technického i obsahového SEO, automatizace, linkbuildingu a také pádů, ze kterých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+