2min. doba čtení

Jak pandemie změní spotřebitelské chování na internetu (Marian Timoracký, Mark BBDO)

Marian Timoracký je partner a strategický ředitel Mark BBDO a vůbec první strategický plánovač v reklamní agentuře na Slovensku. Je odborníkem na brand management, customer insight a customer experience. Zároveň je autorem odborného článku o spotřebitelském chování a nových fenoménech během pandemie koronaviru, což bylo hlavním tématem našeho rozhovoru.

   

V rozhovoru se dozvíte: 

    • 01:40 Co je to spotřebitelské chování a co všechno ho ovlivňuje?
    • 04:43 Jak můžeme charakterizovat internetového zákazníka?
    • 08:03 Jaké zboží zákazníci mohou nakupovat přes internet bez problémů?
    • 11:33 Jak se přistupuje k metodologii zákaznických průzkumů?
    • 20:11 Jaký je minimální vzorek pro kvantitativní výzkum?
    • 26:23 Které základní změny způsobila pandemie v nákupním chování lidí?
    • 33:05 Byly e-shopy na něco takového připravené?
    • 36:51 Mohla tato krize internetové obchody něco naučit?
    • 41:01 Dá se v současnosti predikovat spotřebitelské chování v nejbližším období?
    • 44:01 Posunula pandemie zákaznická rozhodnutí i směrem k ekologii?
    • 47:08 V jaké fázi by se měly e-shopy vážně zabývat zákaznickým servisem?
    • 49:57 Co si Marian myslí o trendu silných brandových kampaních e-shopů?
    • 53:26 Předpověď: Která hlavní změna ve spotřebitelském chování setrvá po tom, co pandemie koronaviru odezní?

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek