V rozhovoru se dozvíte:
-
- 01:40 Co je to spotřebitelské chování a co všechno ho ovlivňuje?
- 04:43 Jak můžeme charakterizovat internetového zákazníka?
- 08:03 Jaké zboží zákazníci mohou nakupovat přes internet bez problémů?
- 11:33 Jak se přistupuje k metodologii zákaznických průzkumů?
- 20:11 Jaký je minimální vzorek pro kvantitativní výzkum?
- 26:23 Které základní změny způsobila pandemie v nákupním chování lidí?
- 33:05 Byly e-shopy na něco takového připravené?
- 36:51 Mohla tato krize internetové obchody něco naučit?
- 41:01 Dá se v současnosti predikovat spotřebitelské chování v nejbližším období?
- 44:01 Posunula pandemie zákaznická rozhodnutí i směrem k ekologii?
- 47:08 V jaké fázi by se měly e-shopy vážně zabývat zákaznickým servisem?
- 49:57 Co si Marian myslí o trendu silných brandových kampaních e-shopů?
- 53:26 Předpověď: Která hlavní změna ve spotřebitelském chování setrvá po tom, co pandemie koronaviru odezní?