2min. doba čtení

Jak nastavit firemní kulturu? (Júlia Michaleková, DASE s.r.o.)

Júlia Michaleková má zkušenosti s nastavováním firemní kultury v menší firmě. Téma jí zajímalo, proto iniciovala její definování ve Visibility. Později si vyzkoušela, jak funguje firemní kultura ve velké korporaci – v Tatra bance. Mluvili jsme o tom, jak by se z jejího pohledu měla firemní kultura komunikovat dovnitř firmy a jakým způsobem by se měla nastavovat.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:50 zda je řešení firemní kultury vhodné pro každou firmu,
  • 3:50 zda jsou pravidla firemní kultury rozdílná pro malé a velké firmy,
  • 6:10 kdo má řešit firemní kulturu a jakou roli by při ní měli hrát manažeři,
  • 10:20 kdo vymyslel firemní kulturu ve Visibility,
  • 11:37 zda může zavést firemní kulturu také člověk zvenku nebo musí být ve firmě delší dobu,
  • 15:00 jak se ve Visibility aplikuje firemní kultura v praxi,
  • 17:40 zda se dá firemní kultura vyjádřit číselně, jak zjistit, kde jsou chyby a kdy jsou potřebné změny,
  • 19:32 zda je důležité řešit firemní kulturu už při náboru nebo se týká spíše stávajících zaměstnanců,
  • 21:31 zda je firemní kultura věcí rutiny nebo dlouhodobých cílů,
  • 22:30 zda po definování firemní kultury pozorovala ve Visibility také negativní změny,
  • 24:18 jak začít při definování kultury v malé nebo střední firmě a kdo by ji měl zavádět.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+