2min. doba čtení

Jak nastavit firemní kulturu? (Júlia Michaleková, DASE s.r.o.)

Júlia Michaleková má zkušenosti s nastavováním firemní kultury v menší firmě. Téma jí zajímalo, proto iniciovala její definování ve Visibility. Později si vyzkoušela, jak funguje firemní kultura ve velké korporaci – v Tatra bance. Mluvili jsme o tom, jak by se z jejího pohledu měla firemní kultura komunikovat dovnitř firmy a jakým způsobem by se měla nastavovat.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:50 zda je řešení firemní kultury vhodné pro každou firmu,
  • 3:50 zda jsou pravidla firemní kultury rozdílná pro malé a velké firmy,
  • 6:10 kdo má řešit firemní kulturu a jakou roli by při ní měli hrát manažeři,
  • 10:20 kdo vymyslel firemní kulturu ve Visibility,
  • 11:37 zda může zavést firemní kulturu také člověk zvenku nebo musí být ve firmě delší dobu,
  • 15:00 jak se ve Visibility aplikuje firemní kultura v praxi,
  • 17:40 zda se dá firemní kultura vyjádřit číselně, jak zjistit, kde jsou chyby a kdy jsou potřebné změny,
  • 19:32 zda je důležité řešit firemní kulturu už při náboru nebo se týká spíše stávajících zaměstnanců,
  • 21:31 zda je firemní kultura věcí rutiny nebo dlouhodobých cílů,
  • 22:30 zda po definování firemní kultury pozorovala ve Visibility také negativní změny,
  • 24:18 jak začít při definování kultury v malé nebo střední firmě a kdo by ji měl zavádět.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek