![](https://i.ytimg.com/vi/___hyzEC7uw/hqdefault.jpg)
![](https://www.ecommercebridge.cz/wp-content/uploads/2018/10/pocketcasts.png)
![](https://www.ecommercebridge.cz/wp-content/uploads/2018/10/breaker.png)
![](https://www.ecommercebridge.cz/wp-content/uploads/2018/10/spotify.png)
![](https://www.ecommercebridge.cz/wp-content/uploads/2018/10/google.png)
![](https://www.ecommercebridge.cz/wp-content/uploads/2018/10/apple.jpg)
V rozhovoru se dozvíte:
- 0:50 zda je řešení firemní kultury vhodné pro každou firmu,
- 3:50 zda jsou pravidla firemní kultury rozdílná pro malé a velké firmy,
- 6:10 kdo má řešit firemní kulturu a jakou roli by při ní měli hrát manažeři,
- 10:20 kdo vymyslel firemní kulturu ve Visibility,
- 11:37 zda může zavést firemní kulturu také člověk zvenku nebo musí být ve firmě delší dobu,
- 15:00 jak se ve Visibility aplikuje firemní kultura v praxi,
- 17:40 zda se dá firemní kultura vyjádřit číselně, jak zjistit, kde jsou chyby a kdy jsou potřebné změny,
- 19:32 zda je důležité řešit firemní kulturu už při náboru nebo se týká spíše stávajících zaměstnanců,
- 21:31 zda je firemní kultura věcí rutiny nebo dlouhodobých cílů,
- 22:30 zda po definování firemní kultury pozorovala ve Visibility také negativní změny,
- 24:18 jak začít při definování kultury v malé nebo střední firmě a kdo by ji měl zavádět.