Zajímá mě
16. dubna 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
16. dubna 2019

Jak nastavit firemní kulturu? (Júlia Michaleková, DASE s.r.o.)

2 min čtení

Júlia Michaleková má zkušenosti s nastavováním firemní kultury v menší firmě. Téma jí zajímalo, proto iniciovala její definování ve Visibility. Později si vyzkoušela, jak funguje firemní kultura ve velké korporaci – v Tatra bance. Mluvili jsme o tom, jak by se z jejího pohledu měla firemní kultura komunikovat dovnitř firmy a jakým způsobem by se měla nastavovat.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:50 zda je řešení firemní kultury vhodné pro každou firmu,
  • 3:50 zda jsou pravidla firemní kultury rozdílná pro malé a velké firmy,
  • 6:10 kdo má řešit firemní kulturu a jakou roli by při ní měli hrát manažeři,
  • 10:20 kdo vymyslel firemní kulturu ve Visibility,
  • 11:37 zda může zavést firemní kulturu také člověk zvenku nebo musí být ve firmě delší dobu,
  • 15:00 jak se ve Visibility aplikuje firemní kultura v praxi,
  • 17:40 zda se dá firemní kultura vyjádřit číselně, jak zjistit, kde jsou chyby a kdy jsou potřebné změny,
  • 19:32 zda je důležité řešit firemní kulturu už při náboru nebo se týká spíše stávajících zaměstnanců,
  • 21:31 zda je firemní kultura věcí rutiny nebo dlouhodobých cílů,
  • 22:30 zda po definování firemní kultury pozorovala ve Visibility také negativní změny,
  • 24:18 jak začít při definování kultury v malé nebo střední firmě a kdo by ji měl zavádět.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.