1min. doba čtení

Jak napojit velké B2B firmy na e-commerce marketplace (Kamil Aujeský, Widerio)

Kamil Aujeský je známá slovenská marketingová celebrita. Má vlastní agenturu samsiDigital a je také spolumajitelem developerské společnosti Studio TEM. V současnosti chce prorazit na e-commerce marketplace originálním nástrojem Widerio, který má obrovský potenciál. A právě o tom nám povyprávěl.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

    • 00:11 Čemu se Kamil momentálně věnuje?
    • 01:33 Do jaké míry zasáhl jeho agenturu koronavirus?
    • 03:08 Jak vybrali lidi, které museli propustit?
    • 04:51 Co se stalo s jeho relací Marketing Backstage?
    • 07:00 Proč se rozhodl vyvíjet nástroj Widerio?
    • 10:40 Jaký je význam a funkce tohoto nástroje?
    • 14:28 V čem spočívá přínos Wideria při marketingových kampaních?
    • 16:10 Pro jaké klienty je Widerio vhodné?
    • 18:13 Jak může vypadat budoucnost marketplace?
    • 22:10 Proč nechtěli raději rozbíhat vlastní e-shop?
    • 23:07 Kde bude Widerio za 5 let?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek