2min. doba čtení

Jak funguje čínský ecommerce – 1. část (Michal Malík, zciny.sk)

Aliexpress, Gearbest a jiné čínské e-shopy se dostávají na výsluní. Dovoz zboží z Číny však není tak jednoduchý. Mišo Malík z portálu zciny.sk už více než 14 let dělá asistovaný dovoz z Číny. Má přehled o tom, jak fungují všechny procesy v pozadí a prozradí nám detaily, jak takový ecommerce funguje. Čínu navštívil mnohokrát a měl možnost poznat ji opravdu zblízka. Ví, jak se v Číně nejen podniká, ale také žije. Uvažujete, že začnete byznys s čínským zbožím? V tom případě se určitě podívejte na náš rozhovor!

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:14 co je to protidumpingová daň,
  • 3:28 co je to bill of lading a na co ho potřebujete,
  • 5:20 proč oslovit forwardera a nedělat to sám,
  • 5:50 jaký je rozdíl mezi platformami Alibaba a Aliexpress,
  • 8:28 jak funguje free shipping a podnikání v Číně,
  • 12:29 jak funguje Wish a Gearbest,
  • 15:11 jak funguje lokální čínský ecommerce,
  • 17:26 jako čínský stát pomáhá svým občanům v podnikání,
  • 19:43 co jsou free-trade zóny a jak fungují daně,
  • 22:53 jaká je kvalita života v Číně,
  • 26:24 jak je to s bezpečností a ochranou osobních údajů,
  • 29:34 jak může vstoupit na čínský trh zahraniční podnikatel a jak čínská vláda vstupuje do takového podnikání,
  • 33:43 zda máme šanci konkurovat čínskému zboží,
  • 35:11 jak je to s velkými čínskými firmami a kdy vstupuje stát do podnikání domácím podnikatelům.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek