2min. doba čtení

Jak dokáže UX pomoct ecommerce (Michal Blažej, Lighting Beetle)

Michal Blažej je zakladetelem UX studia Lighting Beetle a asociace SUXA (Slovenská User Experience Asociace). Firma Lighting Beetle má za sebou bohaté zkušenosti a spolupráci s klienty, jakými jsou např. Union, Hopin, Orange nebo Dôvera. V našem rozhovoru pohovoříme s Michalem o tom, jak probíhal redesign webu pro Martinus a tím vám přiblížíme, jak konkrétně vypadá UX projekt, když na něm pracuje tým Lighting Beetle. Na závěr se s námi Michal podělí o pár tipů jak postupovat, pokud chcete UX využít na svém webu.

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

V rozhovoru s Michalem se dozvíte:

  • Jak vznikl název Lighting Beetle.
  • Jak vypadaly Michalovy začátky před založení s.r.o.
  • Co znamená UX (user experience) pro studio Lighting Beetle.
  • S jakými společnostmi a firmami Lighting Beetle spolupracuje.
  • Jak probíhala spolupráce s knihkupectvím Martinus.
  • Proč a jak si Martinus vybral právě Lighting Beetle.
  • Jak se vyhnout tomu, aby klesly konverze klienta.
  • Jak svépomocí využít UX na vlastním webu a jakým způsobem vám při tom mohou pomoci uživatelé.
  • Proč Michal doporučuje držet se 10 heuristik (pravidel) Nielsen Norman Group.

Sdílet článek
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu se věnuje už téměř 9 let. Je spoluzakladatelem společnosti Diametro, která pro své klienty vymýšlí a realizuje růstové projekty.

Tento článek ti přináší

Affiliate síť Dognet

Jsme lokální affiliate síť, která na 100% rozumí trhu. Zastřešujeme více než 900 kampaní a máme přes 5500 publisherů. Od roku 2013 jsme inzerentům přinesli 3, 500 000 konverzí a publisherům jsme vyplatili provize v celkové výši <span data-dognetstats="provisions" data-currency="EUR">9 952 208</span> €.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek