Zajímá mě
4. prosince 2018

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge
4. prosince 2018

Jak dokáže UX pomoct ecommerce (Michal Blažej, Lighting Beetle)

2 min čtení

Michal Blažej je zakladetelem UX studia Lighting Beetle a asociace SUXA (Slovenská User Experience Asociace). Firma Lighting Beetle má za sebou bohaté zkušenosti a spolupráci s klienty, jakými jsou např. Union, Hopin, Orange nebo Dôvera. V našem rozhovoru pohovoříme s Michalem o tom, jak probíhal redesign webu pro Martinus a tím vám přiblížíme, jak konkrétně vypadá UX projekt, když na něm pracuje tým Lighting Beetle. Na závěr se s námi Michal podělí o pár tipů jak postupovat, pokud chcete UX využít na svém webu.

V rozhovoru s Michalem se dozvíte:

  • Jak vznikl název Lighting Beetle.
  • Jak vypadaly Michalovy začátky před založení s.r.o.
  • Co znamená UX (user experience) pro studio Lighting Beetle.
  • S jakými společnostmi a firmami Lighting Beetle spolupracuje.
  • Jak probíhala spolupráce s knihkupectvím Martinus.
  • Proč a jak si Martinus vybral právě Lighting Beetle.
  • Jak se vyhnout tomu, aby klesly konverze klienta.
  • Jak svépomocí využít UX na vlastním webu a jakým způsobem vám při tom mohou pomoci uživatelé.
  • Proč Michal doporučuje držet se 10 heuristik (pravidel) Nielsen Norman Group.

Autor článku

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu se věnuje už téměř 9 let. Je spoluzakladatelem společnosti Diametro, která pro své klienty vymýšlí a realizuje růstové projekty.