Mišo nám také pro inspiraci nastíní svůj vlastní přístup ke vzdělání, kolik času mu věnuje, jaká témata si vybírá nebo jaké média využívá. Zároveň nám poodhalí, o čem je nový projekt Data-driven brand a co od něj očekává.
V rozhovoru s Michalem naleznete:
- Jak se začal příběh vzdělávacího projektu Truniversity.
- V čem viděl jeho potenciál.
- Jak přistupoval/přistupuje k vlastnímu vzdělávání.
- Jaké média na vzdělávání využívá, co doporučuje.
- Kolik času vzdělávání věnuje a jestli to považuje za pracovní dobu.
- Jak zjistil, že školení, která připravuje, obohacují také jeho.
- V jakých tématech se momentálně vzdělává, v čem se chce zlepšit.
- Jaká je myšlenka nového projektu Data-driven brand a co od něj očekává.
- Zda se podle Michala vyplatí také jiný značkám psát o tom, co dělají.