2min. doba čtení

Jak by se online marketéři měli vzdělávat na rychle se měnícím trhu (Michal Stín, exTruniversity)

Michal Stín se jako freelancer věnuje komplexnímu online marketingovému poradenství. Od roku 2016 je certifikovaným Google trenérem. V tomto rozhovoru budeme hlavně rozebírat téma vzdělávání. Michal je spoluzakladatelem úspěšného projektu Truniversity, který firma Learn2code odkoupila za "1 000 000 Eur". Jak se to celé událo?

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Mišo nám také pro inspiraci nastíní svůj vlastní přístup ke vzdělání, kolik času mu věnuje, jaká témata si vybírá nebo jaké média využívá. Zároveň nám poodhalí, o čem je nový projekt Data-driven brand a co od něj očekává.

V rozhovoru s Michalem naleznete:

  • Jak se začal příběh vzdělávacího projektu Truniversity.
  • V čem viděl jeho potenciál.
  • Jak přistupoval/přistupuje k vlastnímu vzdělávání.
  • Jaké média na vzdělávání využívá, co doporučuje.
  • Kolik času vzdělávání věnuje a jestli to považuje za pracovní dobu.
  • Jak zjistil, že školení, která připravuje, obohacují také ​​jeho.
  • V jakých tématech se momentálně vzdělává, v čem se chce zlepšit.
  • Jaká je myšlenka nového projektu Data-driven brand a co od něj očekává.
  • Zda se podle Michala vyplatí také jiný značkám psát o tom, co dělají.

Sdílet článek
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu se věnuje už téměř 9 let. Je spoluzakladatelem společnosti Diametro, která pro své klienty vymýšlí a realizuje růstové projekty.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek