Pricemania začala v roce 2007 a už od začátku se jí dařilo velmi dobře. Situaci ovšem výrazně ovlivnil nový, silný hráč na trhu – Heuréka. V tom čase rozbíhal Mišo nový projekt, vzdělávací program Pricemania Academy, který měl skvělou odezvu, ovšem do jisté míry ovlivnil i samostatný coreprodukt. Probereme si, jaké problémy musel následně řešit v interním týmu a prozradí nám, jakých chyb se postupně dopustil. V současnosti prochází Pricemania změnami a snaží se jít na věc jinak.
Popovídáme si o dalším konkurentovi Najnákupe a o tom, jestli je ve hře i někdo další. Mišo nám odpoví na otázku, jestli chce být Pricemania v budoucnu jedničkou na trhu, nebo dobrou dvojkou. V rámci restartu navazují externí spolupráci a v našem rozhovoru se dozvíte s kým. S Michalem se zamyslíme nad tím, zda-li je pro porovnávač cen důležitější obchodní strategie, nebo development produktu. Vrátíme se i k Pricemania Academy, povíme si, jak v současnosti funguje a proč tým odsunul českou verzi Pricemanie na vedlejší kolej. Na závěr se s námi Mišo podělí o 3 věci, které by po svých zkušenostech udělal jinak.
V rozhovoru s Michalem se dozvíte:
- Jak Pricemania začínala a jak ovlivnila Heuréka situaci na trhu.
- Jak začal projekt Pricemania Academy a jaký dopad to mělo na samostatný coreprodukt.
- Jaké problémy s interním týmem musel Mišo řešit a jak to celé dopadlo.
- Jakými změnami momentálně Pricemania prochází a na co se nejvíce soustředí.
- Zda-li Mišo vnímá jako největší konkurenci Heuréku, nebo počítá do budoucna i s nějakým globálním hráčem.
- Jestli chce být Pricemania jedničkou na trhu, nebo dobrou dvojkou.
- Kdo se skrývá za jejich novou externí spoluprací.
- Jestli je pro porovnávač cen důležitější obchodní strategie, nebo development produktu.
- Jak Mišo vnímá úspěch Najnákupu.
- Proč se česká verze Pricemanie momentálně odsunula na vedlejší kolej.
- Jak v současnosti funguje Pricemania Academy.
- Jaké tři věci by dnes Mišo udělal jinak.