2 min. doba čtení

Jak a proč prochází Pricemania restartem a na co si dávat při projektu pozor (Michal Král, CEO Pricemania)

Michal Král je zakladatelem Pricemanie, jednoho ze tří TOP porovnávačů cen na Slovensku. V rozhovoru nás provede svým 11 letým projektem a spolu se dozvíme, čemu se vyvarovat, co se dalo udělat jinak a jak se svým týmem dál pokračují.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

Pricemania začala v roce 2007 a už od začátku se jí dařilo velmi dobře. Situaci ovšem výrazně ovlivnil nový, silný hráč na trhu – Heuréka. V tom čase rozbíhal Mišo nový projekt, vzdělávací program Pricemania Academy, který měl skvělou odezvu, ovšem do jisté míry ovlivnil i samostatný coreprodukt. Probereme si, jaké problémy musel následně řešit v interním týmu a prozradí nám, jakých chyb se postupně dopustil. V současnosti prochází Pricemania změnami a snaží se jít na věc jinak.

Popovídáme si o dalším konkurentovi Najnákupe a o tom, jestli je ve hře i někdo další. Mišo nám odpoví na otázku, jestli chce být Pricemania v budoucnu jedničkou na trhu, nebo dobrou dvojkou. V rámci restartu navazují externí spolupráci a v našem rozhovoru se dozvíte s kým. S Michalem se zamyslíme nad tím, zda-li je pro porovnávač cen důležitější obchodní strategie, nebo development produktu. Vrátíme se i k Pricemania Academy, povíme si, jak v současnosti funguje a proč tým odsunul českou verzi Pricemanie na vedlejší kolej. Na závěr se s námi Mišo podělí o 3 věci, které by po svých zkušenostech udělal jinak.

V rozhovoru s Michalem se dozvíte:

  • Jak Pricemania začínala a jak ovlivnila Heuréka situaci na trhu.
  • Jak začal projekt Pricemania Academy a jaký dopad to mělo na samostatný coreprodukt.
  • Jaké problémy s interním týmem musel Mišo řešit a jak to celé dopadlo.
  • Jakými změnami momentálně Pricemania prochází a na co se nejvíce soustředí.
  • Zda-li Mišo vnímá jako největší konkurenci Heuréku, nebo počítá do budoucna i s nějakým globálním hráčem.
  • Jestli chce být Pricemania jedničkou na trhu, nebo dobrou dvojkou.
  • Kdo se skrývá za jejich novou externí spoluprací.
  • Jestli je pro porovnávač cen důležitější obchodní strategie, nebo development produktu.
  • Jak Mišo vnímá úspěch Najnákupu.
  • Proč se česká verze Pricemanie momentálně odsunula na vedlejší kolej.
  • Jak v současnosti funguje Pricemania Academy.
  • Jaké tři věci by dnes Mišo udělal jinak.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2 min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+