1 min. doba čtení

Instagram zavádí omezení pro hashtagy

Instagram omezuje počet hashtagů, které mohou uživatelé přidávat do popisu svých příspěvků. Z původních 30 jich snížil na 5.

Instagram zavádí omezení pro hashtagy
Zdroj: Depositphotos

Společnost Meta již toto omezení zavedla v aplikaci Vlákna. Omezením počtu hashtagů v jednom příspěvku se snaží omezit příležitosti pro spamery, kteří by se snažili zvýšit viditelnost svých příspěvků přidáním neúměrného počtu populárních hashtagů.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Omezení hashtagů na Instagramu naznačuje, že jejich význam už nemusí být tak silný jako dříve. Naznačuje to i přístup sítě LinkedIn, která plánuje odstranění profilových hashtagů. Moderní algoritmy sociálních sítí totiž dokážou efektivněji třídit obsah na základě různých identifikátorů. Může to také signalizovat, že pokud už Instagram dokáže rozpoznat obsah příspěvku, není třeba přidávat tolik hashtagů ručně.

Používáte na svém firemním profilu hashtagy? Zkuste je roztřídit a používat jen ty, které jsou dobře cílené. Nezapomeňte sledovat aktuální trendy a přizpůsobit svůj přístup tak, abyste efektivně využívali sociální média a oslovili svou cílovou skupinu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak fungují zdejší Boomers na sociálních sítích?
3 min. doba čtení

Jak fungují zdejší Boomers na sociálních sítích?

Sociální média už dávno nejsou doménou jen mladší generace. Čerstvá data z průzkumu AMI Digital ukazují, že i boomeři, tedy lidé ve věkové kategorii 65+, tráví online překvapivě hodně času. Jaké platformy využívají, co je na sítích zajímá a co by z toho mohli vytěžit e-commerce hráči?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál
3 min. doba čtení

Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavřel rok 2024 s rostoucími tržbami, rostoucím počtem aktivních uživatelů a lepším hodnocením reklamy. Platforma se stále více dostává do povědomí jako prostor pro objevování a nakupování produktů a potvrzuje svůj význam v digitálním marketingu i e-commerce. Co stojí za jejím úspěchem a jaké příležitosti přináší značkám a inzerentům?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+