
Společnost Meta již toto omezení zavedla v aplikaci Vlákna. Omezením počtu hashtagů v jednom příspěvku se snaží omezit příležitosti pro spamery, kteří by se snažili zvýšit viditelnost svých příspěvků přidáním neúměrného počtu populárních hashtagů.
Omezení hashtagů na Instagramu naznačuje, že jejich význam už nemusí být tak silný jako dříve. Naznačuje to i přístup sítě LinkedIn, která plánuje odstranění profilových hashtagů. Moderní algoritmy sociálních sítí totiž dokážou efektivněji třídit obsah na základě různých identifikátorů. Může to také signalizovat, že pokud už Instagram dokáže rozpoznat obsah příspěvku, není třeba přidávat tolik hashtagů ručně.
Používáte na svém firemním profilu hashtagy? Zkuste je roztřídit a používat jen ty, které jsou dobře cílené. Nezapomeňte sledovat aktuální trendy a přizpůsobit svůj přístup tak, abyste efektivně využívali sociální média a oslovili svou cílovou skupinu.