1 min. doba čtení

Instagram zavádí omezení pro hashtagy

Instagram omezuje počet hashtagů, které mohou uživatelé přidávat do popisu svých příspěvků. Z původních 30 jich snížil na 5.

Instagram zavádí omezení pro hashtagy
Zdroj: Depositphotos

Společnost Meta již toto omezení zavedla v aplikaci Vlákna. Omezením počtu hashtagů v jednom příspěvku se snaží omezit příležitosti pro spamery, kteří by se snažili zvýšit viditelnost svých příspěvků přidáním neúměrného počtu populárních hashtagů.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Omezení hashtagů na Instagramu naznačuje, že jejich význam už nemusí být tak silný jako dříve. Naznačuje to i přístup sítě LinkedIn, která plánuje odstranění profilových hashtagů. Moderní algoritmy sociálních sítí totiž dokážou efektivněji třídit obsah na základě různých identifikátorů. Může to také signalizovat, že pokud už Instagram dokáže rozpoznat obsah příspěvku, není třeba přidávat tolik hashtagů ručně.

Používáte na svém firemním profilu hashtagy? Zkuste je roztřídit a používat jen ty, které jsou dobře cílené. Nezapomeňte sledovat aktuální trendy a přizpůsobit svůj přístup tak, abyste efektivně využívali sociální média a oslovili svou cílovou skupinu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+