2 min. doba čtení

Creator Mode na LinkedIn se mění a hashtagy ztrácejí na síle

LinkedIn upouští od režimu Creator Mode. Až dosud toto nastavení profilu pomáhalo zvyšovat dosah a poskytovalo přístup k dalším nástrojům a funkcím s cílem vytvářet obsah a rozšiřovat základnu publika na LinkedInu. Platforma nyní z nastavení profilu odstraní profilové hashtagy a vypne možnost zapnout režim Creator Mode.

Creator Mode na LinkedIn se mění a hashtagy ztrácejí na síle
Zdroj: Depositphotos

Přestože byl režim Creator Mode spuštěn teprve před třemi lety, od března letošního roku možnost jeho aktivace zcela zmizí. Creator Mode umožňoval například přidávat hashtagy do záhlaví profilu, kde jste mohli uvést témata, o kterých nejčastěji publikujete. Kromě toho poskytoval specializované nástroje, například přidání sekce “Doporučené” a tlačítka “Sledovat” namísto “Připojit”, což umožnilo profilu zajistit si širší publikum.

“Od února 2024 odstraníme z horní části vašeho profilu témata zobrazovaná jako hashtagy. Témata, která vás nejvíce zajímají, však stále můžete uvádět v titulku nebo v části O svém profilu,”. platforma uvádí.

LinkedIn plánuje zpřístupnit nástroje pro tvorbu a hlubší analýzu bez nutnosti aktivovat režim tvůrce. Tlačítko “Sledovat” bude k dispozici všem uživatelům. Sekce “O vás” se přesune zpět na začátek profilů. Ostatní výhody režimu tvůrce, jako je živé video nebo zpravodajství, budou stále k dispozici.

Platforma také zmírňuje používání hashtagů, protože systém používá v příspěvcích témata a klíčová slova. Argumentem pro ostranění je také “konzistence a jednoduchost”, jak sdělil Xavier Degraux.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+