2 min. doba čtení

Creator Mode na LinkedIn se mění a hashtagy ztrácejí na síle

LinkedIn upouští od režimu Creator Mode. Až dosud toto nastavení profilu pomáhalo zvyšovat dosah a poskytovalo přístup k dalším nástrojům a funkcím s cílem vytvářet obsah a rozšiřovat základnu publika na LinkedInu. Platforma nyní z nastavení profilu odstraní profilové hashtagy a vypne možnost zapnout režim Creator Mode.

Creator Mode na LinkedIn se mění a hashtagy ztrácejí na síle
Zdroj: Depositphotos

Přestože byl režim Creator Mode spuštěn teprve před třemi lety, od března letošního roku možnost jeho aktivace zcela zmizí. Creator Mode umožňoval například přidávat hashtagy do záhlaví profilu, kde jste mohli uvést témata, o kterých nejčastěji publikujete. Kromě toho poskytoval specializované nástroje, například přidání sekce “Doporučené” a tlačítka “Sledovat” namísto “Připojit”, což umožnilo profilu zajistit si širší publikum.

“Od února 2024 odstraníme z horní části vašeho profilu témata zobrazovaná jako hashtagy. Témata, která vás nejvíce zajímají, však stále můžete uvádět v titulku nebo v části O svém profilu,”. platforma uvádí.

LinkedIn plánuje zpřístupnit nástroje pro tvorbu a hlubší analýzu bez nutnosti aktivovat režim tvůrce. Tlačítko “Sledovat” bude k dispozici všem uživatelům. Sekce “O vás” se přesune zpět na začátek profilů. Ostatní výhody režimu tvůrce, jako je živé video nebo zpravodajství, budou stále k dispozici.

Platforma také zmírňuje používání hashtagů, protože systém používá v příspěvcích témata a klíčová slova. Argumentem pro ostranění je také “konzistence a jednoduchost”, jak sdělil Xavier Degraux.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Social commerce se v Evropě vyvíjí pomaleji, ale stabilně roste. Jak jej správně uchopit?
3 min. doba čtení

Social commerce se v Evropě vyvíjí pomaleji, ale stabilně roste. Jak jej správně uchopit?

Evropský social commerce se ve srovnání s jinými regiony rozvíjí pomaleji. Podle studie GWI se pouze 26 % uživatelů evropských sociálních platforem zapojuje do sociálních nákupních aktivit, což zaostává za Severní Amerikou (39 %) a Asií a Tichomořím (30 %). Navzdory tomu zaznamenává stálý nárůst účasti a předpokládá se, že příjmy vzrostou z 26,7 miliardy […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+